Hoi Elvira, Wat leuk een 2de hondje erbij! Zijn julie toch effe papa en mama geworden, maar dan van een 2de hondje. Geniet er lekker van, want hij is zo groot, onze Max (een labrador van nu ruim 7 maanden) was ook zo ontzettend snel gegroeid. En, gelukkig dat het bloed nu allemaal in orde is. Heel veel succes verder. Liefs Nancy
Mooi dat je bloed goed was Elvira! En wat leuk zeg een pup erbij! Wedden dat het de 14e is voor je er erg in hebt met die kleine doerak in huis!?
Dank jullie voor jullie medeleven! Erg lief! Nog 7 dagen (en 1 nacht ).....begint aardig op te schieten! Do en vrij weer cursus in Groningen, daarna volgepropt weekend en dan is het al bijna zo ver....Wie zei nou dat wachten lang duurt...
Lief lief lief zijn jullie! Enne Karin, is idd een heeeeeel eind....4 uur in de trein Jij gaat ook als een speer trouwens he Laatste loodjes meis...ik volg je hoor! Vind het echt super dat je ons blijft aanmoedigen! Geldt ook voor Neel! Met jou ook alles goed meis?
Hee een puppie wat leuk, en 2 hondjes is nog leuker dan 1 Wij hebben er ook 2 en het is het beste wat we ooit gedaan hebben, ze moesten eerst even wennen maar ze spelen nu zoveel samen, super Ennuh waar blijft die foto Fijn dat je bloed goed was,hoef je daar niet druk om te laten maken. Ik zou eigenlijk op de 3e dag van mijn cyclus bloed laten prikken omdat dat volgens mijn gyn het beste zicht gaf op je hormoonhuishouding. En wat het wachten betreft het is al weer bijna dinsdag
Thnx dames Het is idd alweer bijna dinsdag. Ben wel benieuwd. Hoop iig dat de uroloog een beetje tijd voor ons neemt! De foto van mijn pup staat idd nog niet in mijn album Heb inmiddels wel foto's op digitaal toestel. Maar weet ff niet zo snel hoe ik ze vanaf mijn pc ook alweer moet verkleinen om hier neer te zetten (is me wel ooit gelukt...)
Schiet nu echt mega op. Ben erg benieuwd en ook wel zenuwachtig wat ons te wachten staat en op welke termijn... Bedankt voor de duimpjes! Jullie horen snel van me. We moeten di om 8.45 bij de uroloog zijn.