Wat een lomperik zeg die arts. Nou gelukkig kunje volgende week al tercht bij de fertiliteitsarts! Dat is lekker snel! Hou je taai he meid!
Hey Elvira, Wat een rot ervaring zeg! Trek het je niet te veel aan en ga met frisse moed verder. Nu mag je gelukkig door naar een afdeling waar ze vaak meer begrip tonen! Succes Meis!
Hallo Elvira, Wat een vervelend mannetje was dat zeg. Hoop dat de fertiliteitsarts meer voor je kan betekenen. Duim voor je dat IUI toch de oplossing voor julie kan bieden. Liefs, Bibi
Blegh heb je lekker veel aan aan zo'n man. Gelukkig kan je snel terecht bij de FA. Ik duim voor je dat er dan spijkers met koppen geslagen kunnen worden. Succes meid!
Dank jullie wel schatten! Het was idd een behoorlijke tegenvaller gisteren. Is toch een dag waar ik 5 weken naar toe heb geleefd. Ik ben ook erg blij dat we zo snel bij de fertiliteitsarts terecht kunnen en dat we die sukkel niet meer hoeven zien! Bedankt voor jullie steun! Echt toppie
Met dank aan Lieke staan eindelijk de foto's van Loeki, onze nieuwe aanwinst, in mijn album....lief he
ElviraR wat een schatje hebben jullie erbij zeg, vind vooral die foto erg leuk waar hij tussen de blaadjes en denneappels heel ondeugend zit te kijken!
Jaa, lief he Ben er ook reuze trots op Morgen is het alweer zover...De eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. Ben benieuwd of zij niet zo'n hork is als die uroloog . Jullie horen van me...
Ik duim voor een tevrede Elvira! Anders geef je hem maar een schop onder zijn welafgestudeerde kont! Elmo
Dank je lieverd Zal mijn stalen neuzen voor de zekerheid aantrekken, dat ze het ook zeker goed voelt dan
jee wat gaat dat snel elvira, ik ben erg benieuwd naar wat er allemaal gezegt wordt hoor... succes saam. liefs..