Dank jullie schatten! Begin nu lichtelijk zenuwlappig te worden....Over een uur weet ik of ik mijn stalen neuzen nodig heb
Hoi meiden, I'm back Ik ben super tevreden! Onze fert. arts is een jonge meid (ergens begin 30 schat ik), waar heel goed mee te praten is; begripvol, spontaan, alles erop en eraan! Ze heeft onze vragenlijst met ons doorgelopen en ook haar conclusie was dat spontane zwangerschap niet in de verwachting ligt (daar had ik me al een tijdje op voorbereid). IUI sloot ze nog niet uit, waar ik erg blij mee ben. Ze zei dat ze pas zien of het zaad goed genoeg is wanneer het is opgewerkt. Dan moet het aantal min 1 milj. zijn. Daarna heb ik kennis gemaakt met meneer eend, wat me overigens erg meeviel. Ze heeft allerlei kweekjes genomen en er is een inwendige echo gemaakt, waarop alles goed uitzag. Er zat een ei van plm 18 mm, wat op springen staat. Ze heeft ons meteen weer voor morgen ingepland voor een samenlevingstest (echt wel megasnel!) In een volle agenda heeft ze toch nog een gaatje geprikt! Dus morgen om 12.30 terug en max 12 uur ervoor verplicht klussen (dat wordt de wekker zetten). Daarna moet ik waarschijnlijk vrijdag weer terug voor een echo om te kijken of mijn ei weg is. En er is op vanalles bloed geprikt bij mijn ventje en mij. Ook op CD 3 nog eens bloed laten prikken. Flinke vaart erachter dus. Al met al ben ik mega tevreden! Gelukkig bestaan er ook leuke artsen
meid wat fijn dat alles zo snel gaat en dat je eindelijk een lieve arts had die ook begrip heeft ... ik wens je voor morgen heel veel suc6 ...en zet um op
Supers ElviraR dat er actie wordt ondernomen heerlijk gewoon... pff en wat snel verplicht klussen hahaha. Ben erg blij voor je dat je een goede arts getroffen hebt waar je mee vooruit kan gaan.. huggies.....
dank je lieverd! Ben ook helemaal happy Oh ja, en dat tot jan wachten met nieuw zaadonderzoek vond ze ook niet zo noodzakelijk. Ze zei dat als we eerder zouden kunnen gaan behandelen, we dat gewoon zullen doen!
He fijn Elvira, dat klinkt in elk geval voortvarend zoals die arts insteekt. Succes met klussen vanaaf..... en met het verdere traject. karin
Wat fijn dat je bij zo´n kordate jonge damesarts terecht bent gekomen. Ze neemt jullie heel serieus! Wat prettig! heel veel succes!
Hey meis, Wat ontzettend fijn dat het allemaal zo goed en voorspoedig gaat zeg! Vast even scary maar super dat er nou eindelijk aktie wordt ondernomen! Nog even klussen op commando en jullie zijn een heel eind in het voortraject. Wat kan alles dan ineens in een stroomversnelling gaan he! Ik hoop dat het allemaal gunstig uitpakt voor jullie (voor zover dat kan, je weet wat ik bedoel) en dat jullie gauw ECHT geholpen worden/zijn. Op naar een mini Elvira! Hele dikke zoen! Elmo
ooh wat fijn meis! heerlijk zo'n versnelling van de behandeling! ik heb dat ook gehad, en had daar zo,n goed gevoel over! er wordt eindelijk echte actie ondernomen! heel veel succes! dikke knuffel elfje
Jullie zijn stuk voor stuk lieverds! En Elmo, petje af dat je hier nog even je zegje komt doen! Super lief! Is idd Elfje; ik voelde me vandaag al een stuk beter. Gewoon omdat er aktie wordt ondernomen...eindelijk iemand die je begrijpt! Heerlijk! Nu maar hopen dat het ook iets oplevert allemaal! Mijn duimjes draaien ook voor jullie allemaal en vanaf nu natuurlijk ook lekker voor mezelf Ga nu maar 's pitten, want heb nachtdienst vanacht hihihi