Hoi Elvira, Balen van de samenlevingstest. Ik zou de IUI ook niet laten schieten hoor. Je kunt het altijd proberen, zeker als je moet wachten op IVF. Meid, ik hoop echt dat jullie wens wordt vervuld. Liefs Pim
Helaas is de deksel net hard op mijn neus gevallen Na het overleg met de twee andere gyn's is gesteld dat IUI niet tot de mogelijkheden behoort. Een poging IUI zou met deze zaaduitslagen alleen valse hoop geven..... Behandeling in ons lokale ziekenhuis is hiermee afgesloten. We moeten in een ander ziekenhuis een afspraak maken voor IVF/ICSI Ik ben enorm verdrietig....Wat een tegenvaller.
Lieve meid, Wat een tegenvallers allemaal! Ik kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent..... Ik geef je vanaf hier een hele dikke warme knuffel! Ik denk aan je..... Dikke kus An
Dat is zwaar meid dat ook deze deur al weer dicht gegooid is. logish dat je ook dit even verwerken moet. ik geef je een knuffel...liek.
He kl*te meid! da's geen goed bericht. Ik hoop dat je snel in het andere ziekenhuis terecht kunt.... Sterkte samen... Karin
Hai Elvira, Jemig wat een rotnieuws. Zo blijf je in die achtbaan zitten. Ik hoop dat je snel een ander zh vind en de afspraken kan plannen. Voor jou en je mannetje veel succes toegewenst met het verwerken. Kus, Elvira
jeetje meis, het lijkt maar niet te stoppen dat rot nieuws. ik hoop dat je snel in een ander ziekenhuis terecht kunt en dat jullie dan ook weer verder kunnen. sterkte en een hele dikke knuffel
verdorie elvira..... je valt van het een in het ander.... wat een heftig nieuws allemaal nou weer... ik hoop dat jullie snel terecht kunnen in een ander ziekenhuis... heeeeel veel sterkte meissie, dikke knuffel elfje
Ik heb er ook geen woorden voor.....baal ontzettend. Hoop dat we zo snel mogelijk aan de slag kunnen iig! Bedankt voor jullie lieve berichten!
Als je googled op "beste ivf kliniek nederland"Krijg je recente artikels met maastricht aan kop.... Wat moet ik hiermee.... Volgens mijn gyn waren ze beide even goed, maar deze titel krijgen ze toch ook niet voor niks. Pfff moeilijke keus hoor. Liefst ga ik waar ik het eerste terecht kan, maar als Maastricht echt beter is....
Toch IVF meid...shit! Aan de andere kant: schrale troost natuurlijk... Ik was ik ons geval blij dat er geen twijfel was... Je begint meteen aan een behandeling waarmee je ook oprecht kans maakt! Nou maar hopen dat het bij de eerste meteen BINGO is! Duim voor je meid...welkom bij de IVF'ers Dikke kus en cyberknuffel! Elmo
Verdorie Elvira, Die medische malle molen husselt je helemaal door elkaar! Balen zeg. Wat die ziekenhuizen betreft, is het niet handig om naar het ziekenhuis te gaan waar je het dichtste bij zit? Je moet straks zo vaak heen, is toch veel praktischer. Die ziekenhuizen zijn over het algemeen geselecteerd op service en niet op de kwaliteit van de behandeling op zich. Het is volgens mij meer het (ook best belangrijke) plaatje en praatje eromheen. Succes met kiezen. kus Femke
De afstand is exact even ver, dat maakt het ook zo moeilijk... Denk toch dat ik ga voor de kortste wachtlijst...wil eindelijk eens aan de slag