Nou zeg, het blijft maar komen he...Tsja, zoals Elmo zegt, het is nu wel zo dat je een een behandeling gaat beginnen waarmee je daadwerkelijk kans maakt... Hoop dat je snel terecht kan bij het andere ziekenhuis! Dikke knuf van mij.
Hoi meiden. De wachttijd tussen de 2 ziekenhuizen maakte niet zo veel uit. Eindhoven 2 maanden va intake en Maastricht 3 maanden. Voor beiden geldt dat je eerst bij hun gyn komt, voordat je de intake op de IVF afd. hebt. Omdat mijn man een beter gevoel heeft bij Maastricht, heb ik daar een afspraak gemaakt. Mij maakt het niet uit, wil alleen zo snel mogelijk aan de beurt zijn, maar een maandje verschil is niets van te zeggen. Ik heb 11 dec een afspraak bij de gyn in Maastricht en hoop dat we snel de intake op de IVF afd. zullen hebben. De IVF verpleegkundige die ik aan de lijn had voor info was ontzettend aardig en heeft echt de tijd voor me genomen. Ik heb er vertrouwen in!
gaat dan toch nog redelijk snel met afspraak maken , je bent net een dagje voor mij aan de beurt..... en ja wat maakt een maandje dan nog uit ..... komt goed. Hoop maar dat de intake op de ivf afdeling dan niet te lang op zich laat wachten... liek.
Tja dan op naar Maastricht, als manlief zich daar beter voelt dan is het de goede keus! Hoop voor je dat het hele traject vlot in werking wordt gezet en dat de wachtlijsten meevallen! Succes
Dank jullie wel lieverds! Fijn dat jullie er iedere keer weer voor me zijn. En 2 weken valt idd erg mee. Ster, zie dat jij dan ook je echo hebt. Leuk! En Karin dan 40 wkn vol...als je dat gaat lukken Suc6 alvast! Liek; wij tellen samen af, ok
2 weken is vlug hopen dat de rest van de tijd snel gaat en dat jullie snel voor je wondertje mogen! liefs Natas
Zeker gaat dat goedkomen. Met een beetje geluk zijn we eind maart-begin april aan de beurt! En dan tjakka, meteen goed Uhhh uiteraard heb ik daarbij wel jullie duimen nodig. Dus bestellen jullie er vast een paar op voorraad, er zijn er veel die ze nodig hebben in 2007
Ik heb onverslijtbare duimen. Is wel een kleine investering, maar dacht, nu er hier zoveel nodig is, is het wel de investering waard!
Elvira, Fijn dat je 11 december al terecht kunt. Zou fijn zijn als jullie in maart/april echt van start zouden kunnen gaan. Ik duim voor een beeb in 2007 voor jullie! Pim
Lief van je mama Pim (klinkt goed ) Je zult wel van ieder minuutje genieten denk ik, of niet? Geef Emme een dikke knuffel van me!