Lief dat je aan me denkt Me2! Gaat idd best hard! Heb me voorgenomen me er niet te veel van voor te stellen. Wat standaard vraagjes (heb weer een vragenlijst in moeten vullen die bijna identiek is aan de lijst van het vorige ziekenhuis). Verder denk ik dat ie voorstelt nog een potje in te leveren (hopelijk in diezelfde week) en dan hoop ik dat ie ons rap op de lijst zet, want ik wil aan de slag! Hoe gaat ie met jou?
hey meis, tis bijna de 11de! spannend voor jullie, hoop ook voor je dat je niet meer zolang hoeft te wachten. sterkte meis, en een dikke knuffel
Lief dat je naar me vraagt Elvira! Vandaag weer ongi geworden , maar een en nader betekent wel dat mijn cyclus naar alle waarschijnlijkheid weer op orde is na mijn mk begin sept. En dat is antuurlijk weer hoopvol! We houden goede moed, want om het cliche maar even te gebruiken: ik kan wel zwanger worden....(al had ik gehoop dat het na die mk wat sneller zou gaan dan daarvoor...pff). Ik leef iig erg met mijn tempvriendinnen mee die aan deze kant van het forum zijn beland...
Hoi Elvira, ik wil je alvast veel sterkte wensen voor maandag en hoop dat er dan snel een hoop duidelijk wordt voor jullie. Karin
Thnx Karin! Ik hoop ook dat we zo snel mogelijk geholpen kunnen worden. Dat er een wachtlijst is, daar heb ik begrip voor. Als ze dan maar zorgen dat we zo snel mogelijk op die wachtlijst komen! Die kleine van jou zit nog lekker warm geloof ik... Me2; balen zeg dat je weer ongi bent geworden (tegelijk met mij, alleen bij mij was het te verwachten...) Wel prettig dat je lichaam zijn draai weer heeft gevonden. Ik hoop dat dat ook betekent dat het daardoor snel weer RAAK is. Ik duim voor je hoor! Heel lief dat je je oude tempvriendinnetjes blijft bezoeken hier! Kus Elvira
Bijna volgende week! En maar snel hop die wachtlijst op! En ga duimen dat die dan niet zo lang is hoor Veel geluk voor volgende week!
Dank jullie lieverds.... Ster; alvast heel veel plezier bij je echo! Heb je er dan met 20 wkn trouwens ook nog 1? Zie dat dit je tweede wordt.... Natas; goed klusse he zo gauw het weer kan Mijn duimen zijn al warm aan't lopen...
He Elvira, tegelijk online, hi hi! Ja de Vk vroeg of we met 20 weken ook nog een echo wilde. En tuurlijk willen we dat (omdat we in het ziekenhuis onder behandeling waren hebben we een extra echo gehad ). Goed weekend he
Hihi idd toevallig dat we tegelijk zijn Da's wel mazzel hebben dan Mag ook wel he. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten! Lekker genieten meissie! XXX
Jazekers niet voor te stellen hoe snel die tijd toch ook gegaan is... zekers kan ik de dag dat ik stopte met de pil nog herrineren als de dag van gisteren en dat is toch ruim 1,5 jaar geleden.....
Ja ik ook.. merk jij ook dat de maanden nu sneller lijken te gaan? Misschien omdat we niet meer zo zitten te wachten op dat ei en de ongi?
dat denk ik ook hoor natas, ik kijk helemaal niet meer naar mijn cyclus dagen zoals een jaar geleden toen was echt elke dag tellen en tellen en kroop voor bij ..... Nu heb ik nog wel een banner om mijn cyclus te blijven volgen anders weet ik niet meer waar ik ben namelijk haha. Kan ik af en toe ff spieken welke dag ik ook al weer zit...
Nog twee nachtjes slapen..... Veel geluk, ik hoop dat de wachtlijst niet al te lang is. Denk aan je, Liefs Bibi