Joepi , morgen mag je al.....ben benieuwd en ik hoop je snel te lezen hoe of wat... Hoe laat heb je afgesproken daar? knuffels LIEK...
good luck in maastricht morgen! Ik hoop dat je veel wijzer zult worden en goed voorbereid wordt.... en de wachttijd niet te lang zal zijn.. Karin
Dank jullie moppies Jullie horen van me.... Liek; moet er om 11.20 zijn... Voor jou nog 2 nachtjes nu....(met de eerste ben je waarschijnlijk al bezig... ) xxx
Nou , ik heb het hele verhaal zitten lezen . Ben dan ook weer redelijk bij wat de "oude"forum rotten betrefd geloof ik Anyway , ik wil je heel veel succes wensen vandaag ! Gelukkig ben ik vandaag vrij en kan dus regelmatig even kijken hoe het er mee staat . Of je al een berichtje hebt geplaatst enzovoorts Groetjes Joyce
Oef jouw tijd is aangebroken ws ben je ook al klaar of in gesprek nu.... ben echt heel benieuwd . Psssssssss ja ik was al lang en breed bezig met de eerste nacht haha.
Nou, hier ben ik dan Ik ben tevreden over de behandelwijze. Aardige gyn, die de tijd voor ons nam. In het kort; Hij heeft een echo gemaakt, waarop alles goed uitzag. Eierstokken zijn redelijk groot (geen probleem verder) en ik maak schijnbaar best veel eiblaasjes aan (hiermee moeten ze rekening houden met stimuleren bij IVF). Ook dit was verder niet bijzonder. Hij wilde van ons allebei nog een paar bloeduitslagen hebben en mijn ventje moet een potje inleveren. Bloed meteen laten prikken (super lang moeten wachten) en potje wordt woensdag ingeleverd. Ik zit alleen al op dag 5, terwijl FSH normaal op dag 3 wordt geprikt. Maar hij dacht dat het nog wel zou moeten kunnen. Vrijdag 29 dec. weer een afspraak (bij een collega, omdat hij zelf pas in jan. kon en hij wilde er toch een beetje de vaart inhouden ) Dan krijgen we de uitslagen en horen we of we op de IVF lijst geplaatst kunnen worden. Volgens hem moeten we obv de vorige uitslagen rekenen op ICSI. Als alles meezit zal het maart/april zijn als we kunnen starten. Ik ben tevreden over vandaag. Had er niet meer/minder van verwacht!
He elvira fijn om te lezen dat de gyn de tijd voor jullie nam en dat ie de vaart er in wil houden. Ik heb morgen een gesprek met de gyn en dan komen we op de lijkt voor almere. ben benieuwd hoe dat gesprek gaat. Zie er best wel tegen op moet ik eerlijk zeggen. Liefs Lyd
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat de gyno van aanpakken weet. Nu kun je weer concreet aan iets gaan werken, dat is fijn. Heel veel succes toegewenst! Pim