fijn dat het gesprek gelopen is zoals je zelf dacht en je met een goed gevoel bent weggegaan. En dat de gyn meedenkt in het vaart erin houden. Wat is nu de bedoeling van de afspraak eind december, gaat het dan om de uitslagen van het bloed en het potje, wat die betekenen..... Fijn ook dat hij geen valse hoop geeft en duidelijk aangeeft dat hij ook ICSI verwacht. Karin
Eind december krijgen we idd te horen of het zaad goed genoeg is voor behandeling en of mijn FSH gehalte in orde is. Als die waarde te hoog is, is behandeling niet mogelijk....Wist ik ook niet. Dus ik vind de 29ste wel weer erg spannend... We krijgen dan dus de uitslagen en als die goed zijn, worden we naar het IVF-team doorverwezen.
Fijn dat het gesprek goed is gegaan ! Nu gaan we heel hard duimen dat alles nu vlot achter elkaar mag gaan lopen ! En dat de resultaten positief mogen zijn om een behandeling te kunnen starten ! Op naar een lief klein beebje vr jullie ! xxx
Nou meid, dat zit erop! Mijn eerste gevoel over je FSH waarde is dat het wel los loopt (makkelijk kletsen he, vanaf de zijlijn) maar dat komt meer omdat ik daar nooit iemand over heb gehoord. Bij mij is een bepaalde waarde ook altijd erg hoog (volgens mij FSH/of misschien wel LH, weet het echt niet meer) maar de arts zei toen dat het niet altijd gunstig was maar dat ze niet konden bewijzen dat je dan moeilijker zwanger kon worden. Wel rot dat je zo vlak voor kerst in spanning zit! Dat hadden wij twee jaar geleden ook....uiteindelijk in het nieuwe jaar de def. uitslagen doorgekregen. Ik hoop dat jullie het een beetje van je af kunnen zetten en toch een beetje kunnen genieten van de feestdagen. Vraag me af of er hier iemand is die veel zin heeft in de feestdagen Als je van de week nog iets invalt van het gesprek moet je gewoon bellen hoor, met je ziekenhuis! Daar zijn ze voor! Liefs Elmo
Hey Elvira Wat fijn dat het allemaal goed gedaan is en je een fijn gesprek hebt gehad . Een goede arts is in dit geval al het halve werk denk ik Dus de 29e word weer erg spannend begrijp ik . Ik zal mijn duimpjes weer ouderwets laten draaien voor je , voor een goede uitslag Zal het in de gaten houden hier . Groetjes Joyce
Hey Meis, Wat fijn dat het gesprek postief is verlopen en je een goede gyn hebt gehad. Ik hoop dat de uitslagen de 29ste goed zijn. Ik begin alvast met duimen. X Elvira
Lieve Elvira. Ben blij dat het een goed gesprek is geweest. Nu ga ik voor je duimen dat je het jaar positief kan afsluiten . Liefs, Bibi
Goed om te lezen Elvira! En fijn dat de vaart er in gezet wordt / erin blijft! 2007 wordt jouw top jaar, ik ga duimen hierop
Ik ben blij dat het niet is tegengevallen voor jullie. En dat de onderzoeken goed waren en niks verkeerd zit. Ik hoop dat de bloedonderzoek ook goed is en dat je snel zwanger zal worden. Liefs Jolie
Zo dat is al weer een stukje verder, fijn dat je een goed gevoel hebt en dat de gyn vaart en in gaat zetten... Nu weer wachten tot de 29 ste.... komt goed en we spetteren dadelijk met zijn allen in 2007...
Pff Spannend meid! Klinkt erg goed! Duim voor je! Wil je niet meer zenuwachtig maken dan nodig, maar wat nou als de waarde te hoog is?
klink goed Elvira! gelukkig wil de gyn ook de vaart erin houden, mijn duimen blijven voor jullie draaien meis!
Thnx allemaal! Ik ga er gewoon vanuit dat we geschikt zijn voor de IVF/ICSI behandeling. Moet wel positief blijven he! Potje inleveren is vanmorgen gebeurd. Altijd weer even spannend, omdat mijn man niet zo geweldig is in het onder druk moeten presteren....Maar het ging goed! De 29ste is het vast snel! Heb jullie duimpjes tegen die tijd wel weer nodig he
Je arme mannetje! Straks (bij de behandeling) moet hij produceren voor de punctie aan..bereid hem daar maar vast op voor Als de uitslag goed is is de volgende keer de druk misschien ook minder groot. Hij is er ook goed mee bezig hoor..de ziel Elmo
duim duim duim duim duim duim, lieverd ook je mannetje gaat straks steeds beter presteren onder druk. Ik noem het maar een kwestie van wennen. kus, Viertje
Volgens mij gaat het idd wel al beter...En Elmo, heb hem idd uit de info folder voorgelezen dat iet tzt vlak voor of vlak na de punktie moet doneren...Hij is van mening dat 'm dat in het zh echt niet gaat lukken...Het liefst zou hij een hotel in de buurt van zh boeken, maar of dat haalbaar is, weet ik nog allemaal niet. In de infofolder staat dat ze ook zaad kunnen invriezen bij heren die moeilijk onder druk presteren. Lijkt mij toch minder goed...
Lieve Elvira wat fijn dat er nou eindelijk een beetje schot in de zaak zit. Ik duim voor je op een mooie uitslag de 29e en succes natuurlijk voor je mannetje als hij straks in een zh moet doneren!