Hoi ElviraR, Sorry dat het duimen niet geholpen heeft. Ik hoop dat de dokters jullie nu gaan helpen met het maken van een klein wondertje. Niet opgeven!
Met tranen in mijn ogen lees ik jullie reakties. Vind het heel fijn om hier steun te vinden. Het lijkt nu nog alsof ik in een grote nachtmerrie zit, maar helaas is het werkelijkheid. Ik hoop nog steeds dat de uitslag eenmalig megaslecht was en over twee weken gewoon beter. Diep van binnen weet ik eigenlijk dat dat niet kan, maar ik kan die hoop nog niet loslaten... Bedankt voor jullie medeleven! Doet me echt goed.
Lieve Elvira, wat verschrikkelijk.... Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Heel veel sterkte meis...en een dikke knuffel voor jou en je mannetje...
Jemig ElviraR wat een klap zal dat voor jullie geweest zijn. En tuurlijk is het goed om hoop te houden op betere uitslag over 2 weken. Maar wens je heel veel succes met wachten en het verwerken van dit nieuws, dikke knuffel.
dat is wel een klap zeg, elvira. ik schrik er helemaal van. en ik hoopte zo dat het via de natuurlijke weg zou gaan bij jullie. het lijkt me zo onwerkelijk voor jullie. je hoort de uitslag wel, maar gat het echt over jullie. hoe is met je man? ik kan me voorstellen dat het voor hem ook wel heel veel invloed heeft. hopelijk kun je er samen over blijven praten. heel veel sterkte de komende tijd en de 2 lange weken wachten. gelukkig zijn er tegenwoordig methodes die je helpen om zwanger te raken. ik duim voor jullie dat het snel een klein beetje beter gaat, dat je je iets beter voelt. maar eerst het slechte nieuws tot je door laten dringen. lijkt me zo moeilijk. heel dikke knuffel!
Zo Elvira dat is nog eens wat, je zal wel in een diep gat zijn gevallen. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, vind het echt erg voor jullie. Meid ik hoop echt dat je via een omweg heel snel zwanger zult zijn en deze narigheid achter je kunt laten. Dikke knuffel van Demi.
Lieve Elvira, Ook ik ben je blijven volgen op het forum en vandaag vond ik je bericht hier. Kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart bent. Stiekum hoop je toch dat er niets aan de hand is en dat de natuur gewoon op zich laat wachten. Hopelijk krijg je veel goede info zodat je dit traject met vertrouwen in kunt gaan. Pim
Ach nee he! Wat een onwijs K*T nieuws!! Ik hoop echt dat jullie over twee weken iets beter nieuws krijgen! Tenminste daar duim ik voor........
Lieve lieve Elvira, Oh wat is dit nou @#$%^&** om te lezen zeg..... Ik vind het heel erg voor jou en je man Wat is het toch oneerlijk zeg!! Heel veel knuffels van mij! Meid het gaat zeker goed komen, die beeb komt er echt hoor !! En schrijf het van je af, ga doen waar je zin in hebt....... Effe aan jullie zelf saampjes denken. Niet opgeven, heel veel sterkte de komende tijd om dit nieuws een plaatsje te geven. liefs Ster
Lieve Elvira, Na al die frustraties van het afgelopen jaar en dan zo iets. Het houdt niet op.. Vind het zo erg voor je. Ik heb schouders die breed genoeg zijn om zo nu en dan eens lekker op uit te huilen en jij mag ze ter aller tijden gebruiken.. Ik zou zo graag een dikke knuffel geven.
Jullie zijn echt lief en peppen me wel weer wat op! Bedankt daarvoor. Zal jullie de komende tijd denk ik hard nodig hebben. Als ik naar sommigen hier kijk (mn Elmo ) dan vind ik dat ik niet moet zeuren en alle kansen die ik ga krijgen met 2 handen aan moet grijpen. Ik heb echt bewondering voor haar instelling en hoop dat ik het net zo kan! Mijn kansen zijn nog niet voorbij!! En zo snel geef ik me zekers niet gewonnen!! Zooo dat was de positieve kant tot zover
Hoi meid! Ik had zo gehoopt dat dit niet nodig zou zijn voor jullie, wat naar dat je er waarschijnlijk toch aan moet geloven. Ik denk aan je. Dikke knuffel!
Nou, hier ook weer even een woordje van mij.Sinds vorige week heb ik toch wat traantjes weggepinkt! Wat een klap als je zoiets te horen krijgt zegt. Nadeel is dat mijn man een binnenvetter is en ik er dus niet meteen met hem over kon praten. Hij heeft altijd ff tijd nodig, wat ik hem uiteraard ook gegeven heb. Vandaag (dus bijna een week later) begon hij er uit zichzelf over. We hebben samen een potje gejankt. Pff wat is het ook een sh*tzooi allemaal zeg.Kregen vandaag ook nog net te horen dat zijn neef papa wordt.Leuk voor ze uiteraard, maar ff confronterend voor ons. We zitten alleen met een dilemma. Volgende week krijgen we als het goed is (als het inleveren van het potje deze week lukt) de "definitieve uitslag". Volgens de ha grote kans dat die onveranderd is. Ik wil het dan heel graag met onze ouders delen, omdat ik denk dat je in zo'n traject echt wel wat steun van je ouders kunt gebruiken. Mijn man zou het echter liever niet vertellen. Hij wil het zo graag een verrassing laten zijn als het gaat lukken.Ik kan dit echt niet. Van de ene kant begrijpt hij me wel, maar van de andere kant doet het hem echt pijn als hij zijn ouders niet meer kan verassen. Ik denk toch dat we het onze ouders gaan vertellen, mede omdat zijn broer ook nog eens in hetzelfde bedrijf werkt.Voor mij zal het echt een opluchting zijn als ik het met hun kan delen. Wordt vervolgd.
Lieve Elvira, Het blijft gewoon "#$%& dat jullie dit moeten doormaken. Kijk ik kan je natuurlijk niet vertellen wat je zou moeten doen, wel kan ik je vertellen wat ik zou doen. Uiteraard is het geweldig om de ouders te verrassen met goed nieuws. Aan de andere kant is het ook fijn dat ze weten wat er aan de hand is, aangezien veel emoties bij het hele proces komen kijken. Veel succes met wat jullie beslissen en ik duim toch nog dat de uitslag nog mag veranderen. Heel veel liefs, L4a. Ik denk aan jullie!
Elvira kan je niet vertellen wat je moet doen..ik heb zelf ook heel lang met dit dilemma rondgelopen. Wilde zo graag mijn moeder verrassen met het feit dat ze oma zou worden, nu was mijn spontaniteit er een beetje af als ik zou vertellen hoe het zat. Toen we met onze 1e IUI begonnen en het even mis leek te gaan ben ik naar mijn moeder gegaan en haar het hele verhaal verteld, ze zag meteen dat er iets aan de hand was. Okee, liever had ik dat ze werd verrast, maar ik vind het nu heel fijn dat ik gewoon mijn verhaal bij haar kan doen. Ach en ik denk dat het op een bepaalde manier toch een verrassing zal zijn als het zover is....Succes met jullie beslissing, hoe die ook moge zijn.
Ik kan me voorstellen dat jullie even hebben gejankt.men, het is niet niks zo'n mededeling. Ik hoop eigenlijk nog steeds voor jullie dat de uitslag nu beter is volgende week. Ik kan je ook niet zeggen wat te doen enkel dat ik het zelf als heel fijn heb ervaren om met mijn ouders en schoonmoder te delen dat we een MK hadden gekregen. krijg veel steun van ze. Helaas zal de verrassing er nu als het een keer goed gaat er helemaal vanaf zijn, maar ik deel liever dan met opgekropt verdriet rond te lopen bij mijn dierbaren.Ik weet dat de situatie bij ons anders is dan bij jou, maar dit soort dingen delen scheelt wel echt heel veel.