Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Klopt hoor, van dat invriezen.
    Wij hebben ook 9 rietjes staan. In ons geval omdat we nog maar 1 bal hebben (we, we...je begrijpt me wel) en dus niet omdat manlief moeite heeft met "presteren"....ik kan er geen kop koffie tegenaan drinken ;)
    Ze hebben het het liefst zo vers mogelijk...logisch denk ik. Hij komt vast nog wel over die drempel heen. Mijn hub vond het eerst ook wat onwennig en nu zit ie te grinniken als hij iemand zenuwachtig richting een van de kamertjes ziet lopen, of er vandaan. Hij is ook al zo vreselijk vaak geweest....had ie maar niet zo afgericht geweest ;)

Het komt echt wel goed met jou hub! Vertel hem maar heel vaak dat het nier raar is....ook op dit gebied moeten mannen wennen (wat hebben die kerels toch ;))

Nouja, heel verhaal weer!

Elmo'tje

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    geen enkele man vind het leuk om daar alleen in dat kamertje te moeten presteren zo vlak voor de punctie, ik heb me toch steeds een medelijden met ze als ik ze daar zie lopen met hun bekertje....en vrouwlief kan er dan ook nog niet bij zijn omdat die op de punctie wordt voorbereid

hopelijk voor jullie de 29e een goede uitslag, maar ik meen dat het heel erg moet zijn voor een paar niet voor ivf/icsi in aanmerking komt.....

heel veel succes

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vind het wel best dat ik er niet bij hoef te zijn hoor! Klinkt misschien heel raar....maar dat regelt hij op dat moment maar even zelf (makkelijk praten omdat het ook heel makkelijk gaat natuurlijk) maar ik voel me echt niet geroepen om zijn "handje" daar vast te houden (is weer lekker op dreef zoals je wel ziet ;)).

Alle mannen met doorzichtige potjes verzamelen!hihihihi

4. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    mijn man heeft dat kamertje niet hoeven gebruiken maar ik denk dat als dat wel zo was dat ik het best sneu voor hem zou vinden( als ik niet al dronken was van de medicatie :) )

oh en ik weet niet maar meestal krijgen de mannen een plastic bruin koffiebekertje mee zodat de mensen op de gang niet zien wat erin zit :D

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij ons is ie doorzichtig met een sticker met je gegevens ;)
    Maakt ook niet uit, ik begrijp je wel hoor!

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Lieve Elvira,
    Ik weet dat mijn mannetje ook liever thuis zelf aan de bak ging dan in het ziekenhuis... En dan zelfs nog liever dat ik er niet bij was (ha ha). Het is ook niet leuk he? Toch denk ik dat het terzijner tijd vanzelf goed komt en dat hij inderdaad moet wennen. Neem de tijd voor alles, dan komt dit echt goed hoor (en heeft hij geen hotel nodig). Dikke knuf !

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat een reakties weer :confused: Heb moeten lachen om jullie verhalen Elmo en Brenda :D Ik hoop ook dat mijn man over de drempel komt, maar kan me er alles bij voorstellen dat hij er moeite mee heeft. Ik zou ook niet bepaald warm lopen in zo'n hokje.
    Misschien is het wel een idee om een rietje klaar te hebben staan. Dan is de druk denk ik ook al minder (want er staat immers wat als het niet lukt...). Hoop natuurlijk dat het zo vers mogelijk gebruikt kan worden, want daar zou ik toch meer vertrouwen in hebben.

Ster; mijn ventje doet het dus ook het liefst alleen maar thuis en dan ook bij voorkeur zonder mij hihihi Die mannen toch he...

Nog een kleine 2 weken en we mogen alweer :D

8. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    2 weken , ik hoop dat ze voorbij vliegen voor je EviraR :)
    Ik hoop dat je een mooie uitslag mag krijgen de 29e .
    Mijn duimpjes draaien weer als vanouds op top snelheid ( ben weer aan het speuren voor reserve duimen , heb ze de vorige keer niet gevonden :rolleyes: , iemand ideeen ? :D )

Groetjes Joyce

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fijn gevoel Joyce, die oude vertrouwde duimpjes. Die doen het altijd goed! Je hebt nog lang geen nieuwe nodig hoor ;)

10. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Hehe , dan hoop ik dat snel eelt op mn duimen krijg en elastiekjes ipv gewrichten hahahaha.
    Tis ook een fijn gevoel weer voor jullie en mezelf te kunnen duimen ;)

Groetjes Joyce

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hier nog wat duimen! Zet hem op!

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    nog 10 dagen elvier.... we wachten mee.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lief! Gaat toch redelijk snel om! Dat wachten tot april om te starten zal straks wel langer duren....
    Fijn dat jullie meetellen; gaat het nog sneller ;)

Heb nu alweer vragen nav mijn inwendige echo. Ben ook een sufkop dat ik die niet meteen heb gesteld...Maar hopen dat de vorige gyn goed gerapporteerd heeft...

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nog 4 dagen.... :D

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    en nu nog 3 dagen meis!, ik ga heel hard voor je hopen en duimen dat je op de ivf-lijst geplaatst wordt!

dikke knuffel

16. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    Amsterdam
    Ik duim ook mee :)

Groetjes Joyce

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Thumbs and tones up ! ;)

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Thnx lieverds!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik waggel ook al duimend achter jullie aan....krijg altijd zo'n last van mijn rug door dat geslenter ;)
    Nog ff op de tandjes bijten!

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He nog maar 2 daagjes Elvira! Hoop dat je dan echt duidelijkheid krijgt en die wachtlijst korter mag zijn dan je denkt...

Karin

Deel Deze Pagina