Hahaha geweldig die support! Krijg een beetje het gevoel alsof ik een maraton aan't lopen ben en bijna bij de finish ben, hihihi
We zullen zien...misschien kunnen jullie meteen beginnen en gaan we alsnog gelijk op Of was er nou een wachtlijst? Nouja..misschien is het een hele korte wachtlijst...hihi
Er is een wachtlijst van plm 3 mnd... Maar jij hebt het ook echt wel verdiend hoor, om eerder te mogen. Daar wil ik nog wel even voor wachten! Wel maar even, ok, hihihi
Heeeeeel even dan.... Vind het zo apart dat er mensen zijn die dat soort dingen zeggen....maanden terug dacht ik er soms net zo over! Voor je het weet sta je aan de andere kant van de lijn...en je gaat al zo vaak een lijntje over
Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover! Ik hoop echt dat het gesprek je niet tegenvalt...hebben we je voor niks gek zitten maken met aftellen
Komt vast goed We krijgen iig de uitslagen en we krijgen te horen of we geschikt zijn voor IVF. Meer verwacht ik niet van het gesprek... Heb wel nog een paar vragen, die ik meteen zal stellen en hoop bij benadering te horen wanneer we kunnen starten. Ik vind het al lang super dat jullie zo meeleven!
NOg een dagje te gaan om te horen of je mag voor IVF ja of nee. We gaan van het beste uit . succes morgen liefs LIEK.
Thnx Karin! En ik moet Elmo weer eens gelijk geven Nick is echt een scheet! Als de behandelingen tegenvallen gaan we gewoon allemaal naar jou poepie kijken. Dan weten we meteen weer waar we het voor doen!
Dat hoeft niet meis...jij krijgt er zelf minimaal 1! Hoe laat moet je morgen? Dat weet ik niet eens Trouwens.... HET IS VANDAAG AL! JOEHOE...JIPPIE JIPPIE.... Je kan niet zeggen dat ik er niet ben voor je...waar ben jij eigenlijk Succes meid!