Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze lijkt weer verdwenen.....:(

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Elviraaaaaaaaaaa where are u ? :cry: WIJ willen Viertje wij willen Viertje !

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sorry sorry sorry lieverds.... Wat geweldig dat jullie zo meeleven. Idd echt stuk voor stuk liefies hier!

Mijn gesprek was om 9.50 uur. Het is allemaal goed gegaan.......
    we mogen beginnen met ICSI :D :D Had eigenlijk niet anders verwacht, maar was toch heel blij toen ie het bevestigde. FSH gehalte was goed, virologie uitslagen idem en semenanalyse liet een veel hoger aantal zien :confused: (15 milj. tov 3,6 milj de laatste keer) Alleen het aantal goed beweeglijke cellen was maar plm 30.000, waardoor er voor ICSI gekozen wordt.
    8 februari voorlichtingsavond met 40 stellen (is weer de eerst volgende avond) en dan 2-3 wkn later intake op IVF afdeling. De eerst volgende cyclusstart daarna, start ik met de pil en dus met het traject (zal plm maart of begin april zijn). Ben helemaal happy en kan niet wachten om te beginnen :D :D
    Oh ja, 1 grote fout; ze waren ons dossier kwijt :( Maar goed dat alles in de comp stond!

Enne Elmo; ik bedoelde met het tegenvallen van de behandeling niet dat het niet lukt (want tuurlijk gaat het ons lukken ;) ) Maar dat als we even in een dipje zitten, dat we dan even naar dat lieve koppie van Karin's Nick kunnen kijken om ons weer op te peppen en door te gaan...

Nou hoop dat mij hele verhaal nog een beetje duidelijk leesbaar is...

Nogmaals dank voor jullie lieve berichten XXX
    Ps was zo laat omdat we nog gezellig zijn gaan shoppen in Maasricht, auto hebben besteld en bij schoonmama zijn gaan eten... :D Heb wel al de hele tijd aan jullie zitten denken.

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    hihihi mutsen....

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Zuchtttt ! Nu mogen we weer ademen ;) was nt alles zo adem inhouden vd spanning ! Fijn dat alles zo goed duidelijk wordt gemaakt en dat je met een heel fijn gevoel bent teruggekeerd ! Denk dat het een geruststelling mt zijn dat er iets wordt aan gedaan ! En wees maar zeker in 2007 wordt Elviertjes droom ook realiteit !

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig meid, ben heel blij dat alles volgens "wens" is verlopen!
    Meteen maar een gezinsauto besteld? ;)

Liefs Elmo

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijn meid dat alles nu officieel in gang wordt gezet! Ik duim voor jullie dat jullie eerste ICSI meteen de laatste mag zijn voor jullie eerste kindje ;)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jep, hihihi ;) Kijken of ik een foto hierin krijg...

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha nog gelukt ook. Is de nieuwe Opel Astra Station...ook in die kleur besteld :D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Toe maar! Leuk hoor, gefeliciteerd met alles!
    Kom, we nemen even wat bonbons en een sapje!
    Vieren we deze blije bedoelingen even ;)

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    HIhihi kop thee ook goed...PROOST!
    Bonbons? betekent dat dat je duivels onderweg zijn...hihihi

We zijn wel trots op auto ja...allemaal leuke vooruitzichten, waardoor ik helemaal in mijn nopjes zit op het moment.
    20 januari gaan we lekker skieen; eind feb auto en mrt waarschijnlijk al beginnen...Moet gewoon een top jaar worden toch :D

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spijkervrouwtje; lief dat je aan me denkt! Met jou ook alles goed?

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zie IVF/ICSI topic ;)
    Geniet van al je leuke vooruitzichten...wie weet komt er alsnog een verrassing om de hoek kijken (NEE ELMO JE MAG DE GODEN NIET VERZOEKEN).

*heb af en toe Smiegel - Kollem trekjes *

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hehe, dus eigenlijk goed nieuws

het zal nu snel februari zijn hoor,zeker met die leuke vooruitzichten, mooie auto hoor
    :D
    mag ik je vragen wie je behandelend arts wordt? ik zelf had dr Lardinois en bij de evaluatie dr Muntjewerf, ik vond ze beiden fijne artsen...

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is goed nieuws!

en het fijne is dat het balletje blijft rollen, je kan telkens naar iets nieuws aftellen,dus je hoeft nu niet ineens naar april af te tellen, maar eerst dan februari en dan die andere dingen en dan... jaja dan gaat het gebeuren!

wow fijn hoor dat er nu gewoon een echte kans komt! geweldig!

kus!

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    fijn Elvira dat de semenanalyse nu in elk geval beter was... enne nog 2 dagen en dan is het al 2007! en dan nog 39 en dan is het al tijd voor jullie info-avond. Met 40 stellen... pff wat veel zijn er dat.... Nou dat jullie maar fijn mogen genieten van de leuke dingen die er de komende tijd aankomen, dan is het zo eind maart/begin april...

Karin

ps... genieten van de foto's van ons manneke mag altijd hoor Elvira! als die je een oppepper kunnen geven, laat maar weten, dan zet ik er nog een paar in mijn album....

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Idd Natas. Werkt hartstikke prima zo iedere keer redelijk korte periode om af te tellen. Het is vast snel maart/april!

Brenda; ik weet nog niet wie mijn behandelend arts wordt...hoor ik denk ik pas met de ivf intake, of niet? Ben vandaag bij dr. Dunselman geweest. Was wel aardig (ouwe rot in het vak...) Ging wel snel allemaal, maar ik kreeg wel goede antwoorden.

Had nog even gevraagd of het nu afwijkend was dat ze bij de inwendige echo redelijk grote eierstokken zagen en redelijk veel follikels...(maakte me daar stiekem toch een beetje druk om, ondanks dat de vorige gyn zij dat het op zich geen probleem was. Dat ze alleen rekening moesten houden met de med.)
    Vandaag dus even opheldering gevraagd. Het is dus geen afwijking, maar een variant. Ze zullen bij mij met een lagere dosis med. beginnen, om overstimulatie te voorkomen. Maar dat is verder niet ongunstig of zo, volgens hem. Dus ben weer opgelucht!

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lief Karin!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou je onderschrift nog even aanpassen he ;)

20. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Super dat jullie groen licht hebben gekregen!

Have fun with the new Car...(als hij er eenmaal is)

Liefs Maamaa

Deel Deze Pagina