Nou meid dat klinkt allemaal zeer positief..... heerlijk voor je dat er echte kansen gaan komen en allemaal supers leuke dingen tussendoor. Nou dan moet het vast goed gaan komen toch. Ben echt blij om te lezen dat je groen licht gekregen hebt. de auto ziet er goed uit... haha een gezinswagen dat wel. mooi mooi mooi. en op naar een walwissendracht...
Supernieuws Elvira! Kon me ook niet anders voorstellen hoor, maar is idd prettig als de arts je vermoedens bevestigd in dit geval en dat je meer een richtlijn hebt wanneer je gaat starten. En leuk aftellen met leuke dingen....en die gezinsauto heb je voor volgend jaar dan ook echt nodig, mooi!
Goed nieuws Elvira! Ben blij dat jullie binnenkort echte kansen krijgen! Heeeel veel succes! Ene.. mooie auto hoor! Pim
tuurlijk denk ik aan jullie, blijf jullie gewoon volgen hoor! Wordt onderhand eens tijd dat jullie mij gaan volgen naar de andere kant van het forum Met mij gaat alles goed hoor, al weer bijna 16 weken, begint op te schieten. Voel me ook super , geen last meer van kwaaltjes en mijn buikje begint nu te groeien. Genieten dus. Maar ik duim voor jullie dat 2007 een topjaar wordt!
Fijn dat het zo goed met je gaat! Lijkt me heerlijk zo'n groeiende buik! Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te volgen! Kus Elvira
Hey Elvira , wat fijn dat je groen licht hebt gekregen ! Ik post hier dan wel weinig , maar hou jullie hier mooi wel in de gaten Stel je voor dat ik wat mis , dat kan natuurlijk niet .... Ook fijn dat dat met je eierstokken ook duidelijk is , toch weer een zorg minder Je hebt alvast voorbereidt op 2007 met jullie auto zo te zien Ik duim en hoop dat ie snel gevuld is met 3 personen ipv de nu nog 2 Voor nu wens ik jou ( en de andere dames ook natuurlijk ) een hele prettige jaarwisseling en een mega fantastisch 2007 ! Groetjes Joyce
Thnx Joyce! Ook jou wens ik een hele gezellige oudejaarsavond en een spetterend en vruchtbaar 2007! Jaar van de walvis he
Hee Elvira, goed nieuws! En fijn dat het nu gaat beginnen mbv icsi en dat je duidelijkheid hebt gekregen. Spannend allemaal! Heel veel geluk in 2007 gewenst hoor! Zet hem op!
Hee Elvira, Wat fin dat alles nu echt in gang gezet wordt. Heel veel succes met de ICSI. Ik hoop dat je snel profijt hebt van je mooie nieuwe gezinsauto. Ik wens je veel geluk en hoop dat 2007 ook jouw jaar wordt! Liefs, Bibi
Dinsdag over 9 weken instructiegesprek voor de ICSI....Eerst 3 kwartier met IVF verpleegkundige (over de medicatie ed) en dan nog plm kwartier met IVF arts (oa echo van eierstokken). Ik begin weer af te tellen
Sssst niet zeggen dat het nog lang duurt....had me er net op ingesteld dat het wel meevalt... Ga van vrijdag op zaterdag op vakantie voor een weekje. Do en vrijdag heb ik nog cursus in Groningen. Wordt een druk weekje dus...
Oh sorry...ik bedoelde het ook niet pessimistisch...maar vergeleken bij die 5... Maargoed, wist dat je het nu ook veel te druk had dus eigenlijk is het maar goed dat je nog ff moet wachten (mij helpen dit soort beredenaties altijd wel ) Binnen nu en 9 weken heb je er gewoon ook nog helemaal geen tijd voor. Blij dat je dan bent...
Hahhaha thnx Elmo....ik heb het idd gewoon VEEEL te druk de komende tijd (op vakantie gaan, nieuwe auto inrijden, sollicitatie, enz) Dus al lang blij dat ik moet wachten.....(NOT)