Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, zie je nou...maar goed zo ;)

FF serieus, wij hadden dat vorig jaar wel...mijn schoonpa kreeg een dubbele transplantatie...achteraf blij dat we toen nog niet aan de IVF zaten....

Elmo

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kan ik me voorstellen dat het toen fijnder was.
    Ik blijf het voor nu wel jammer vinden dat we niet eerder aan de beurt zijn, maar realiseer me goed dat 9 weken niets voorstelt in vergelijking met al die mislukte rondes die we al hebben gehad!
    Komt wel goed...heb iig genoeg afleiding en mensen als jullie die me er wel weer doorheen slepen tussendoor!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tuurlijk baal je meid! Ik kan ook echt niet wachten hoor! In mijn agenda wordt groots afgeteld hoor!
    Control-freak he ;) denk dat dat ook meespeelt.
    We slepen je er inderdaad doorheen hoor! We hebben VEEL leuke dingen op de planning ;) en msn'en ons gewoon suf met onze ongenoegen ;)
    Knuf

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Je bent lief Elmo! En idd, ik ben ook een hartstikke control-freak, dat maakt het in dit geval misschien extra lastig...
    Ben blij dat de tijd voor jou nu eindelijk begint op te schieten. Jij wacht al VEEEEEL te lang.
    Ik te met je mee hoor ;)
    XXX

5. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes meiden... medische termen kan ik nt zo volgen omdat ik er ook zelf nt echt veel v op de hoogte ben.. maar wens jullie alle geluk vd wereld toe enneeee finnsssss up !

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik sluit me graag bij Stientje aan meiden, heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik ga heel hard duimen voor alle walvis-wannabees

dikke knuffel voor jullie!

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Nou, dan sluit ik mij heel graag volledig aan bij Stientje EN Neeltje ! :) !

Dikke kus en knuffel,
    Bibi

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Knuffie Elvira en gooooooooooddd luck !

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Elvira, goede wintersport gehad? Nu is het echt nog maar even..... En hoe zat het met solliciteren?

Karin

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lieve Karin,

Wat een ontzettende lieverd ben jij zeg! Je denkt echt nog steeds aan al je NOD maatjes! Super, echt waar!

Mijn vakantie was heeeeerlijk. Ben lekker tot rust gekomen. Sneeuw was er genoeg daar dus op 1 dag na alle dagen kunnen skieen. Die ene dag lekker luxe zwembad met saunaatje erbij (ook heerlijk en met uitzicht op de bergen buiten hmmm). Ik kan er weer even tegenaan ;)

Van mijn sollicitatie heb ik nog niks gehoord. Mijn brief is iig aangekomen, maar de sluitingsdatum was pas vorige week woensdag. Verwacht eigenlijk deze week bericht en dan volgende week gesprek of zo (gezien mijn ervaring zou ik het heeeel raar vinden als ik niet wordt uitgenodigd...)

Het is nu idd niet meer zooo lang wachten allemaal. Volgende week donderdag voorlichtingsavond en 5,5 week later instructiegesprek. Hopelijk meteen daarna aan de slag. Heb er "zin"in!

Nogmaals bedankt voor je belangstelling! Waardeer ik enorm!

Kus, ook aan je ventje ;)

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    Ja ze is lief he onze duikster........

liek.

12. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hey Elvira,
    Ik lees net dat je een fijne wintersport vakantie hebt gehad. Fijn, even lekker afschakelen van alles.
    Ook lees ik dat je hebt gesolliciteerd voor een andere baan. Ik heb niet alles terug zitten lezen, maar ik hoop voor je dat die nieuwe jop voor jou is. Ook hoop ik uiteraard dat je snel zwanger zal worden. Succes met alles.
    Groet,
    Nancy

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Thnx meis! Duimpjes draaien hier ookj voor ou hoor!

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Elvira, die zoen heeft hij gehad hoor!

volgende week ga ik in Limburg op vakantie! wie weet loop ik je per ongeluk wel ergens voorbij....

Karin

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hmmm lekker zo'n babyzoen! :D
    Wie weet kom ik je wel tegen ;)
    Waar gaat de reis naar toe?

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik ga naar Posterholt landal greenparc kilometer of 35 onder Venlo....
    Karin

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahahah dat is echt heel dicht bij mij. Licht dichter bij Roermond dan bij Venlo. Wat zal het zijn van ons uit...hmm schat een km of 14....
    Heel veel plezier. Lekker badderen met Nick he ;)

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ga ik doen.... kun je in roermond leuk winkelen?

Karin

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    In Roermond zit toch outlet centre? Kán dus leuk winkelen zijn....
    Veel plezier Duikster.

20. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Klopt! Vind het zelf niet zo super bijzonder meer, maar voor een keer wel leuk. Elke zondag open!

Deel Deze Pagina