Veel succes meid, ik zal aan je denken en voor je duimen! Ik heb het mijn ouders ook verteld en ik vind het toch wel heel prettig dat ze het weten (mijn moeder is laats meegeweest naar een fm). Oke, de verrassing is eraf, maar elkaar steunen in moeilijke perioden is toch veel meer waard? Veel liefs van Senna
Heel veel sterkte, voor jullie samen. Ik duim ook voor jullie en hoop toch op een wonder. Groetjes Monique
Elvira wil je vandaag ook heel veel succes wensen met de uitslag, hoop toch echt op betere uitslag dan vorige keer..........toi toi toi.
Lieve ElviraR, heel veel succes vandaag en ook ik hoop op een betere uitslag dan de vorige... Duim Duim Duim
He Elvira, sterkte vandaag. Ik denk dat jullie inmiddels wel iets gehoord hebben en ik hoop dat het beter nieuws was dan de vorige keer. Karin
Aan deze kant ook iemand die heel hard voor jullie aan het duimen is. Hoop ook op beter nieuws. Mirre
Ten eerste een felicitatie met je verjaardag..hoop dat deze verjaardag je beter nieuws gebracht hebt... had gehoopt hier wat te kunnen lezen maar helaas je bent ws drukkies vandaag. heb aan je gedacht en leef met je mee.. knuffels liek..
nog gefeliciteerd lieverd, hopelijk heb je een mooi bericht gehad meis, ik lees het wel dikke knuffel
Wauw, jullie zijn echt te gek! Tnx for the support. Ik vind dat we redelijk goed nieuws hebben gekregen. Had het niet verwacht. Was er vanuit gegaan dat we een verwijzing zouden krijgen voor een IVF zh. Maar....er waren nu 5% progressieve zwemmers bij (is redelijk snel beweeglijk) ipv 0% de vorige keer. enige verbetering dus! Op basis hiervan had onze ha kontakt met de uroloog gehad. Hij wilde mijn man wel zien en dacht dat het met deze uitslag misschien mogelijk was om het sperma "op te werken", waardoor IUI misschien toch nog mogelijk is, waar ik al heel blij mee zou zijn! (spontane zwangerschap blijft nagenoeg uitgesloten). Dinsdag hebben we een intake met een verpleegkundige van de afd urologie (ging sneller dan meteen naar uroloog). Daarna mogelijk wat onderzoeken, om te bekijken of de uitslag en een medisch iets ligt (hormonen of verstopte zaadleider, enz). De uroloog verwijst ons dan weer door naar de fertiliteitsarts, die sinds kort is aangetrokken door ons plaatselijke ziekenhuis. Ik vond het toch een leuk verjaardagskado dat eerst behandeling in ons plaatselijke ziekenhuis wordt geprobeerd. Was dan ook best blij gisteren en mijn ventje ook. Die vind het prettig dat alle kansen worden benut! Nogmaals; thnx for the support! Echt super! Tot gauw, moet snel naar mijn werk...
pff fijn dat er in de herhaling een iets andere uitslag is gekomen.... Veel sterkte de komende tijd met alle onderzoeken en ik hoop voor jullie dat IUI inderdaad een optie mag zijn.. Karin
hee elvira! dat ziet er mooi een stuk rooskleuriger uit! ik hoop dat IUI er voor jullie in zit! dat zou wel erg fijn zijn..... sterkte meissie! enne nog gefeliciteerd met je verjaardag! liefs elfje