Fijn te horen dat er misschien toch nog IUI inzit voor jullie meis! Ik ga voor je duimen. Nog van harte gefeliciteerd trouwens met je verjaardag! Heb je verder nog leuke cadeautjes gekregen? Liefs Marjo
Wow, Elvira gelukkig toch nog wat positiever als de vorige keer. Geweldig voor jullie! Nog gefeliciteerd ook met je verjaardag. Groetjes Monique
Elvira ik ben heel blij dat de uitslag een positiever beeld geeft dan de 1e. ik hoop zo voor je dat iui gaat lukken voor jullie! Heel veel succes!
Gelukkig maar dat de uitslag positiever is uitgevallen als verwacht. Heel veel succes verder, ik zal aan je denken. Enne, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes Nancy
Elvira wat fijn dat je nog kans hebt met IUI dat maakt het toch een stukje rooskleuriger inderdaad! Fijn dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad! Ik duim voor je dat je binnenkort lekker zwanger bent!
Elvira, lees het nu allemaal pas, gelukkig dat het er weer wat beter uitziet! Ik wens jullie alle succes van de wereld, het is jullie gegund! Neeke
gefeliciteerd met je verjaardag en me dunkt dat die mededelingen van het zh wel een steentje bijdragen! Heel veel succes verder!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een positieve uitslag zeg De wonderen zijn de wereld nog niet uit! En nu hopen dat het gewoon IUI wordt en niet meteen ICSI!
Meid wat een fijn nieuws om te horen....tegen je eigen verwachting in toch? Ook een fijne verjaardag gehad verder (met dit nieuws alleen al natuurlijk al), maar verder ook lekker feestje gevierd?
Fjoew elvira ! Da's al beter nieuws dan de vorige keer ! Ik blijf steevast vr jullie duimen ! Fijn dat alles nu zo snel mekaar opvolgt.. krijg je tenminste het gevoel dat er geen kans onbenut blijft !
Lieve Elvira, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wat ben ik blij voor je dat er toch nog kans is op iui. laten we hopen dat het (snel) lukt. mijn duimpies draaien voor je. Liefs, Bibi
Hey lief naamgenootje, Alsnog van harte gefeliciflapstaart! Gelukkig was de uitslag positiever dan de eerste keer. Kom op meid, hoofd omhoog er is nog hoop. Liefs, Elvira
Wat een lieve woorden iedere keer Ben er van overtuigd dat jullie duimpjes invloed hebben...dussss doordraaien dames Ik heb echt veel steun aan jullie allen! Vandaag hebben we het onze ouders en broers + aanhang verteld. Was wel ff moeilijk (vooral omdat iedereen dacht dat we kwamen zeggen dat we een kindje verwachten). Maar ik ben nu echt heel opgelucht. Ik weet zeker dat we van ze allemaal volop steun kunnen verwachten. Ben blij dat we in een tijd en land leven waar al deze kansen nog mogelijk zijn! Ik heb er vertrouwen in! Ps oh ja...heb mijn verjaardag gisteren alleen voor familie gehouden. Za feestje voor vrienden. Wordt vast gezelli. Mijn ventje had een leuk kadootje voor me. We gaan op korte termijn een verwenweekendje doen; sauna, massages, pakkingen, lekker eten...hmmmm lekker!
ik blijf doordraaien hoor Elvira. Ik vond het zelf ooke en opluchting dat ikhet aan een aantal mensen had verteld. Tís toch fijn om bij hun geen mooi weer uit te hoeven hangen als het dat even niet is Wat een heerlijk kadootje van je mannetje! En heel veel plezier as zaterdag.
hey lieverd, wat fijn dat je nu een wat positievere uitslag hebt gehad meis, en ga maar lekker genieten van jullie komende verwenweekendje, dikke knuffel
dat klinkt gelukkig al weer een stukje positiever elviraR ben blij voor je dat er meer uit te halen valt dan in eerste instantie gedacht werdt. fijn dat de fam nu op de hoogte is hoef je tenminste niet blijven geheimen tegen hun. ik zal zeggen op naar je verwenweekende haha. ik ga nu maar niet zeggen dat we hopen dat deze in je klusdagen valt , dat schiet niet op... als je maar niet ongi bent , dan heb je een extra verwenweekende meis... liefs liek.