Wat lief van je mannetje! Geniet er maar lekker van. Enne mijn duimpjes blijven draaien hoor! 24/7 ! [-o<
wat zullen jullie opgelucht geweest zijn na het gesprek! Succes met alle verdere ontwikkelingen. En natuurlijk heel veel plezier met jullie verwenweekendje (beetje jaloers.... mmmm heerlijk Sauna, massage's, pakkingen... aaaahhhh, lekker)
Nog gefeliciteerd met je verjaardag en ga lekker genieten van jullie weekendje weg! Heerlijk zeg! Ik las net positief nieuws, ik duim dat het helemaal goed gaat komen met jullie!
We blijven voor je duimen meid! Ik hoop maar voor je dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat je zaterdag een leuk feestje hebt met vrienden. Geniet lekker van het feest, en ik wil alvast een kleine voorspelling doen: Het gaat vast en zeker in dat verwen weekendje lukken. Lekker ontspannen, even nergens anders aan denken. Succes meid ik denk aan je! Liefs Nancy
Geeft toch opluchting als je het met je naasten kunt delen he, ook al had je liever ander nieuws gehad. Duimen blijven hier ook hard doordraaien hoor! Iig een hele fijne dag zaterdag en heerlijk zo'n verwenweekendje! Leuk idee van je mannetje!
Mooi dat de uitslagen nu wat hoopvoller waren en dat er gewoon zo snel achter elkaar actie blijft worden ondernomen door de mdici! Dan heb je echt het idee dat je actief bezig bent met een oplossing! Ga maar lekker genieten van je verwen weekendje. ook fijn dat jullie fam. nu op de hoogte is....zal je veel steun aan hebben!
Bedankt lieverds! Het is idd een hele opluchting dat ouders het weten en ook erg fijn dat onze huisarts overal vaart achter blijft zetten. Kende de ha eigenlijk nauwelijks, maar ben tot nu toe helemaal blij met 'm. Vind het echt super dat ie kontakt heeft gezocht met een spec en ons niet zomaar klakkeloos heeft doorverwezen naar een academisch zh. Het idee dat er iets gedaan wordt geeft me al een heel stuk rust moet ik zeggen. nu maar alvast mijn vragen gaan noteren voor as dinsdag bij de urologie verpleegkundige, want als ik ergens zit, vergeet ik toch alles. Lief dat jullie zo trouw blijven duimen Doe ik uiteraard ook voor jullie! Dikke kus Elvira
Morgen afspraak met een urologie verpleegkundige. Ben benieuwd hoe zo'n intake gaat. Ga zo maar vast wat vragen noteren, want als ik daar zit, vergeet ik toch de helft als ik geen briefje bij me heb. Wordt vervolgd...
Het stukje over het cadeau dat je van manlief hebt gekregen heb ik mijn manlief ook even laten lezen...wie weet helpt het
Tja, dan moet ik het briefje zometeen ook maar in mijn broekzak stoppen Goed dat je je mannetje een hint hebt gegeven. Moet ie toch wel intrappen toch?! Wij moeten nog ffies gaan boeken. Denk dat het het laatste weekend van okt wordt...hmmmm echt zin in!
Lekker doen meid! Ontspanning is zo vreselijk belangrijk! Komt echt je warboel (in je hoofd) ten goede hoor.
Bedankt Harley! Het gesprek stelde niet zo veel voor. Wel duidelijke info gekregen en de verpleegkundige heeft meteen overleg gehad met de uroloog. Er zijn nu vast een aantal onderzoeken in gang gezet; -bloed geprikt op testosteron -binnenkort moet mijn ventje zijn urine en nogmaals zaad inleveren om te kijken of er ontstekingen zijn. Daar leek een klein spoortje van in de laatste uitslagen te zitten volgens de uroloog... 9 november nieuwe afspraak. Dan krijgen we de uitslagen van de bovenstaande onderzoeken en krijgt mijn man een echo van oa balzak, om te bekijken of er bijv sprake is van spataderen. 4 weken wachten weer dus.... Jullie horen weer van me! Bedankt voor jullie support!
wel weer lang wachten, maar wel goed dat er nu goed naar gekeken word! Ik duim voor jullie! kus Natas
Wat fijn dat alles in actie gezet is! Hopelijk valt de uitslag mee en komt er duidelijkheid wat te doen. Veel sterkte ! Duimen draaien hoor