Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hey Elvira,
    Ik bedacht mij vanmiddag opeens dat je vandaag een afspraak had, en lees net dus hoe die is gegaan.
    Ik hoop dat die 4 weken lekker snel omvliegen.
    Misschien helpt dat relax weekendje van je vriend wel? ;)
    Ik blijf aan je denken hoor.

Liefs,
    Bibi

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    oeh dat is nog wel even lang wachten tot november, maar er gebeurt in ieder geval wat en klinkt toch wel hoopvol. houd de moed erin!

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel wachten dus weer, maar hopelijk is het op gunstig nieuws....en idd..heerlijk zo'n relaxmoment ertussendoor plannen!

4. grombeertje

27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hé Elvira

Goed om te lezen dat er al onderzoeken gestart worden.
    Het is alleen altijd zo vervelend om zo lang op uitslagen te moeten wachten.

Groetjes

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve Elvira

fijn dat de onderzoeken nu on gang worden gezet. Tís inderdaad wel weer 4 weken wachten maar hopelijk krijg je dan goed nieuws en mag ook jullie droom heel snel in vervulling gaan. Ik blijf duimen hoor ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk aan je meis!
    Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met jullie!
    Hele dikke knuffe,
    Elmo'tje

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hoi Elvira,

Toch stiekum wel een goed bericht toch?
    En 9 nov is het echt zo, let maar op.

De deur is niet definitief dicht gegaan en zo gaan serieus onderzoek doen.
    Hoop voor jullie dat ze iets vinden en ze er daarna ook iets aan kunnen doen.

Groetjes Monique

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank jullie lieverds!
    4 weken klinkt idd best nog lang :( Maar ja, niet getreurd; er wordt vanaf nu tenminste aktie ondernomen!
    Van de ene kant hoop ik dat er iets uitkomt wat te behandelen is. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn.
    Over 4 weken hebben we iig de uitslag over welke behandeling het moet gaan worden. Dan zijn alle onderzoeken geweest en alle uitslagen binnen. Dus dan kunnen we ook meteen de goede richting op.

Maandag hebben we samen een afspraak bij de paragnoste (ja ja, ik heb mijn ventje kunnen overhalen ;) ). Zij heeft me al een tijd geleden gezegd dat ze dacht dat het aan mijn mannetje zou liggen. Ook gaf zij aan dat ze mannen met minder goed zaad kan "helpen"/"behandelen".
    Nou, ben wel benieuwd wat ze maandag te zeggen heeft. Heb haar niet te veel in detail verteld. Wil wel eens van haar zelf horen wat ze denkt...
    Ach ja, baadt het niet, dan schaadt het niet, toch?

9. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Goed van die paragnoste Elvira ik ben ook bij zo iemand onder behandeling dat is ook de reden om te wachten met na de gyn te gaan..heb al mijn hoop op haar gezet...dus ik hoop ook voor jou dat ze jullie heel goed gaat helpen ;) en mocht het niet door/met haar lukken dan heel veel succes met de verdere behandeling (hopenlijk meteen de goeie) ik zal voor je duimen en hou je in de gaten ;)

liefs liselotje

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Laten we hopen op een wonder! Ik duim ook voor jou meis!
    Dikke knuffel!

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai Elvira,

Wat fijn dat er nu toch wat meer kansen lijken te liggen meid! Ik ben enorm blij voor jullie 2tjes. Hier blijven de duimen zeker ook draaien hoor, want ik wil jou snel bij ons meest begeerde onderwerp zien verschijnen...

Liefs,
    Anouk (duim, duim, duim)

12. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hey Elvira,

Heb weer een tijd zonder internet gezeten en ben gaan zoeken waar je was...en ik vind je hier...wat klote meid,4 weken en dan weten jullie meer hoop dat jullie een positieve uitslag krijgen,ik duim met iedereen mee.
    En maar flink genieten van jullie uitje!

Liefs

13. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    He meid,
    Wat balen zeg dat je nu weer 4 weken moet w8ten. :(
    Ik hoop inderdaad dat het je wat oplevert om naar die paragnoste te gaan.
    Heel veel suc6.
    En ik blijf aan je denken.
    Liefs Nancy

14. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Succes bij de paragnoste!
    Dat je je vriend zover gekregen hebt joh!
    Zou de mijne nooit zover krijgen denk ik, hi hi.

En je hebt gelijk baat het niet dan schaadt het niet (ik geloof er trouwens altijd wel in).

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes bij de paragnoste maandag meid, misschien kan ze idd iets voor jullie betekenen!

knuffel

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Nou Elvira met de gecombineerde krachten van de paragnoste en de behandeling bij de uroloog moet er toch schot in de zaak komen!
    Heel veel succes lieverd, ik blijf voor je duimen hoor en dan zie ik je dit jaar nog bij een ander (veel leuker!) deel van het forum, oke?!
    Dikke knuffel!

17. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Elvira, toe je de uitslag kreeg vd zwemmers moest ikmeteen terugdenken aan jouw verhaal over de paragnoste, had ze dus toch gelijk ;)
    Maar ze vertelde toch ook dat het niet zo heel lang ging duren, ik hoop gewoon om een wonder maandag en dat je maar heeeel snel lekekr zwanger mag zijn ;)

18. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt meiden!
    De paragnoste had idd gelijk met dat zij dacht dat het aan mijn man zou liggen. Maar zij zei ook dat ze dacht dat we geen MMM nodig zouden hebben en dat het niet meer lang zou duren. Daar denkt de huisarts toch heel anders over. Die heeft letterlijk gezegd dat een natuurlijke zwangerschap nagenoeg uitgesloten is...
    Eerlijk gezegd twijfel ik ook ernstig of IUI wel mogelijk is. Ik denk eerder dat we naar de uroloog zijn gestuurd om te kijken of er een oorzaak wordt gevonden van het slechte zaad, die mogelijk te behandelen is. Maar als dat niet zo is, vrees ik toch echt dat IVF/ICSI de enige optie is...De uitslagen waren nl echt niet goed; heb ze zelf ook nog eens bekeken; 1ste keer 80% onbeweeglijk; 20% traag, aantal weinig en 90 % afwijkende vorm. Tweede keer 75% onbeweeglijk, 15 traag en 5 % prgressief (is vrij goed), weer te weinig en weer 95% afwijkende vorm... :cry: Ben er toch weer een beetje verdrietig door.....Zal me ook wel wat minder voelen door mijn ongi op dit moment....Komt wel weer goed.

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ahhhhh lieverd wat kl*te ...ik wil je een hele warme knuffel naar je toe sturen en een dikke kus ..en keihard voor je duimen dat er toch snel een zwangerschap in zal zitten en dat de paragnoste gelijk zal hebben ...liefs asjuh

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Lieve Elvira, dankje voor je felicitatie (kreeg traantjes in mijn ogen). Meid ik vind het allemaal zo vervelend voor jullie! En toch hoop ik nog steeds voor je dat het een andere "wending"gaat krijgen......
    Helemaal logisch dat je je verdrietig voelt, het is gewoon niet eerlijk natuurlijk!
    Wbt die paragnoste, ja een deel zal zo'n iemand gelijk hebben, maar of het volledig klopt.....
    Ik weet wel dat al die pendeluitslagen bij mij nooit geklopt hebben....

Meid neem de tijd met je mannetje hiervoor. En ik ga keihard duimen op veel geluk en toch op een "betere " uitslag! Blijf je volgen hoor ;)

Deel Deze Pagina