Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    hoi moed hoor Elvira. het komt vast goed, hoe moeilijk het nu te geloven is. sterkte met wachten op de uitslag van de uroloog.

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    >>>KNUF!<<<

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    hoi Meid hoe is het gegaan bij de paragnoste vandaag, fijn dat je hubbie met je meegegaan is dat is toch heel wat hoor.
    ik ga je ook nog een knuf geven hoor.
    hoop vanavond nog van je te lezen.
    liefs liek.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ben ook benieuwd hoe het vandaag is gegaan!

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Elvira,

Naar aanleiding van je berichtje van zondag, wil ik je een hele warme knuffel geven!

Liefs An ;)

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Paragnoste was weer erg lief en begripvol. Ze heeft mijn man "behandeld". Ze zag idd dat de beweeglijkheid en aantal niet goed waren. Van de vorm kon ze niks "zien". Ze ging haar best doen om het zaad te verbeteren en heeft gevraagd of mijn man sowieso 3 x zou willen komen. (vandaag, volgende week en week erna) Dit wil hij wel doen (ben beretrots op 'm!)
    Zij zag geen ontstekingen en denkt dat de uroloog geen afwijkingen gaat vinden....ben benieuwd. Ach ja, baadt het niet dan schaadt het niet. We benutten ALLE kansen, dus ook deze.
    Bedankt weer voor jullie lieve woorden. Mijn emoties slingeren af en toe wat heen en weer (de ene dag het volle vertrouwen in wat er komen gaat en de andere dag in de put) Pffff is ook niet niks allemaal.
    Ik houd jullie op de hoogte!

Oh ja, niet onbelangrijk; we hebben net ons weekend weg gereserveerd voor 18 nov :D . 14 nov krijgen we de uitslag van de uroloog (eigenlijk 9 nov, maar dan bleek ik cursus te hebben...). Ik hoop dat het door kan gaan!

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve Elvira

Wat fijn dat je mannetje die behandelingen bij de paragnoste wil doen. Ik zou ook zoiets hebben van wie weet helpt het, en kwaad kan het toch niet.
    Ik hoop op een wondertje voor jullie ;)

Alvast heel veel plezier met jullie lekkere weekendje weg :D

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha dat weekend kan vast doorgaan Elvira. Jullie hebben dat ook nodig om weer effe bij te tanken. Dat is in elk geval een goed vooruitzicht. Ben benieuwd wat die paragnoste voor jullie kan betekenen....

Veel succes daar

Karin

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn dat je mannetje die behandelingen wil doen...kan nooit kwaad! En lekker dat jullie het weekendje hebben geboekt!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou meid,
    Al kan die paragnoste lichamelijk niks betekenen...als jullie je er maar goed bij voelen!
    Heel veel succes meid!

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Naamgenootje,

Baat het niet schaadt het niet toch. En wat goed van je man, dat hij toch gewoon 3x naar de paragnoste gaat. Ik hoop dat de uitslagen wat beter worden en duim heel erg met jullie mee.

Dikke kus,
    Elvira

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hee Elvira,
    Wat goed zeg van je mannetje om naar de paragnost te gaan, hoop dat het een superuitwerking heeft :p . Fijn dat jullie een weekend weg gaan!
    Leuk om naar uit te kijken. :p
    Veel sterkte in deze woelige tijden wbt emoties, liefs Ster!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jullie zijn stuk voor stuk schatten! Trek me dan ook echt op aan jullie lieve en moedgevende woorden!
    Ik zal voorlopig niet zo veel te melden hebben, omdat we over 4 weken pas weer bij de uroloog hoeven te zijn.
    Hoop wel dat jullie duimpjes goed werk gaan leveren....
    Tot gauw!
    XXX

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    We duimen ons suf! :D

15. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Elvira,
    Ik hoop voor je dat het allemaal wel goed komt, de behandeling van die paragnoste.
    Fijn dat je man de behandeling aangaat.
    Leuk dat jullie nog een weekendje weg gaan, even aclamatiseren (weet niet hoe je dit schrijft).
    Jammer dat je pas over 4 weken bij de uroloog moet zijn (duurt nog zo lang als je ergens op moet wachten).
    Knuf..
    Nancy

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Lieve Elvira,
    Wat lief zeg van je mannetje dat hij nog een een paar keer teruggaat. Ben benieuwd of het haar lukt om zijn zaad te verbeteren. Heb je het in ieder geval geprobeerd.
    En nu ook je weekendje weg gepland. Ook over 4 weken. Tjee, nu heb je twee dingen om naar uit te kijken.
    Nou, ondertussen blijf ik voor je duimen hoor.
    Liefs,
    Bibi

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Kleine update;
    Ventje heeft vanmiddag urine en zaad ingelevered tbv onderzoek naar evt ontstekingen (wordt dit keer dus niet op kwaliteit onderzocht).
    Nu nog 3 weken wachten op de uitslag van alle onderzoeken en echo. Over 3 weken is als het goed is het vervogtraject dus duidelijk.
    Pfff dat vreselijke gewacht ook altijd...

18. Niet meer actief

Ik denk aan jullie!
    En ik duim hard, heeeeeeeeeel hard, dat er hele korte snelle wegen naar Rome zijn en dat je toch heel snel zwanger word meis!

Ik hou je in de gaten hoor ;)

Dikke knuf, Nies

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

3 weken vind ik ook wel lang zeg...ze moeten meteen kijken in het geval van deze potjes ;)
    Succes met wachten! Je kan er niet aan wennen inderdaad!
    Liefs Elmo

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    pfff 3 weken wachten ...wat duurt dat lang zeg ...nou ik duim iig dat de uitslag goed is ..

Deel Deze Pagina