Ik ben 3 wkn geleden bij de gyn geweest ivm lange cyclussen. Afgesproken bloed te prikken op dag drie van de cyclus. Maar omdat het uitbleef, toch maar een test gedaan met de intentie te starten met provera. Maar is die test ineens, POSITIEF, huhhhhhhh. Deze week nog een tweede test gedaan en toen kon ik het pas geloven! ik denk rond de 4-5 weken te zijn, zoals de cd indicator aangaf! Terwijl mijn laatste menstruatie eind november was. Geweldig om nog een keer zwanger te mogen zijn! Volgende week de vk bellen, ik heb er zin in!!!
Wat weten jullie al vroeg dat het een meisje wordt! Stiekem hoop ik ook op een meisje, lijkt me wel leuk! Maar ik denk dat ik het deze zwangerschap niet wil weten! overigens jullie ook allemaal een mooie zwangerschap!!!!
@ klarinet ja vroeg hè! Je kan al met 13 weken terrecht en in veel echopraktijken met 15 weken. Wij wisten het toen we bijna 16 weken waren. Voelt ook wel heel bijzonder na 2 stoere jongens een lief meisje. Ben ook heel nieuwsgierig naar haar! Hele fijne zwangerschap toe gewenst!