vanmorgen 18 dagen na pregnyl 16 dagen na punctie 12 dagen na terugplaatsing Getest.. en dit is de test. Wat zeggen jullie ervan?? Hij is eigelijk nog wat duidelijker maar dat lukt niet door de schaduw. Van zkh mogen we pas dinsdag testen maar dat duurt nog zo lang.. xxx
Test lijkt met meer dan duidelijk! En als ik je onderschrift lees, is het je meer dan gegund!!! Begin maar te genieten
Wauw, gezien je onderschrift moet dit een heel bijzonder moment voor je zijn! Gefeliciteerd! Hoop op een mooi, gezond kindje over een paar maanden!
Een duidelijk positieve test, proficiat. hopelijk blijft het allemaal goed gaan en heb je over ongeveer 8 maanden jullie wondertje in je armen.
Gefeli met deze knaller van een test! Nu breken spannende tijden aan: blijft t zitten, is het er 1 of meer? Vind t altijd extra speciaal als er een MMM dame zwanger is. Ik zit bij een topic bij zwangerschapsclubs speciaal voor mamas uit de MMM, wees welkom!!
Bedankt voor de lieve reacties. Vandaag is de officiele testdag vlg het zkh protocol. en weer een positieve test, en nog vol ongeloof. raar hoor 3 jaar mee bezig geweest en naar toe geleefd .voelt het heel onwerkelijk. Ben benieuwd wat ze in zkh zeggen wat betreft 1e echo etc.. xxx
Gefeliciteerd! Helemaal super. Geniet ervan. Nu op naar de eerste echo, met een mooi kloppend hartje. Apart hé om zo na de 1e ICSI zwanger te zijn?? Hier was het ook heel onwerkelijk dat de test positief was 10 dgn na de TP.
bedankt voor de reacties.. Het is en blijft onwerkelijk,dat het na al die tijd nu zo ver is. Hopelijk blijft het goed gaan. we hebben 24 april 1e echo dat duurt nog lang. xxx
dinsdag hebben we de 1e echo gehad. die was goed en mooi en zagen 2 ini mini mensjes met kloppend hartjes.. We duimen dat alles goed mag gaan en we eind november/begin december mogen bevallen van een TWEELING..
Wauw meis wat een geweldig nieuws!!!! 3 jaar lang moeten wachten en dan nu beloond worden met een tweeling!!!!! Wat geweldig!! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!! Ik zal zeker voor jullie blijven duimen dat op het laatst van het jaar twee mooie, gezonde baby's geboren mogen worden!!!