Testdrang.. Maar hier nog één van zojuist! Een test van de action (een 'gewone', niet de early) Ohhhhhhhhh ik hoop zoooo dat het hummeltje blijft... ♡
Gefeliciteerd!!! Dit lijkt de perfecte timing. Ik had rond mijn Nod ook erg veel last van mijn onderrug; normaal nooit dus voor mij ook symptoom!!
Duidelijk hoor! Gefeliciteerd En die krampjes die voelen als een menstruatie horen er helemaal bij hoor!
Gefeliciteerd!! Ik snap hoe je je voelt, bij onze eerste ook pas in ronde 17. Kon het ook niet geloven, maar hij wordt echt al bijna weer 8
Ja ik ben echt stomverbaasd.. In 19 rondes heb ik al heel veel gevoeld en gedacht, ook of het in hemelsnaam wel ooit zou gaan lukken. En nu..... 1 ding is zeker, we kunnen dus zwanger wórden.. dat is al echt zooooo fijn om te weten! Nu alleen nog blijven plakken.. Bedankt voor je berichtje, doet me goed!
Gefeliciteerd!!! jouw bericht geeft me hoop. Hier nu ook in ronde 19. En hebben afspraak staan voor eind mei in ziekenhuis.
Gefeliciteerd!! Die steekjes kunnen er echt bij horen. Bij mn oudste zoontje dacht ik steeds hmmm ik ga ongesteld worden maar ik werd het niet. Test gedaan en jahoor knaller! Heeft echt paar weken geduurd die krampen. En 8 maanden later had ik een gezonde zoon
Die streepjes zeggen toch echt zwanger meid!!! En de krampjes herken ik ook van een zwangerschap hoor, hoort er allemaal bij. Er is nu al zoveel gaande in jouw baarmoeder, dat je dat gaat voelen idd! Gefeliciteerd!!