Ja gefeliciteerd en die krampjes die beschrijft zijn heel normaal dat hoort erbij. Spannend hopen op een mooie zwangerschap en over 8 maanden een hummeltje ik duim voor je
@RoGiJuLi jij bent goed in berekenen toch? Als je mijn verhaal leest, hoe veel dpo denk je dan dat ik nu ben?
Het kan zeker hoor . Kijk maar naar onderschrift. Bijna 7 jaar bezig geweest..... en nu bijna 24 wk zwanger, spontaan...... de eerste maanden vond ik t supereng en spannend. He voelt van alles en denkt steeds dat t misgaat, maar tot nu toe blijft hij zitten waar die zit
7jaar? Jeetje... Ja inderdaad het voelt een beetje als 'te mooi om waar te zijn'. Maar wat super fijn voor je dat het na al die tijd toch gelukt is! ♡
@Nic87 wat prachtig zeg! Gefeliciteerd. Is je man ook helemaal door het dolle? Hoop dat dit een super zwangerschap zal zijn
En ik vond 5jaar en 9 maanden bij ons al lang . Maar hier tot op heden ook nog regelmatig te maken met onzekerheid. Ik zal pas gerust zijn wanneer ik mijn baby in mijn armen heb .