Dag meiden, Ik ben zwanger. IK BEN ZWANGER!!! Moet het mezelf wel 20x (en dat is nog weinig haha) per dag vertellen. Ik geloof het gewoon niet!!! Ik ben zo ontzettend blij. Gisteravond een test gedaan, ik vind m erg duidelijk toch? Vanmorgen weer (manlief snapte totaal niet waarom maar ik wil denk ik elke dag testen om het bevestigd te zien) Voel me wel super onzeker, morgen pas 4 weken en ben zo bang dat het foutgaat, je leest het zo verschrikkelijk veel... Maar we gaan uit van het beste... wij krijgen een kindje, yes!! Zo welkom, zo gelukkig
Gefeliciteerd! Goed dat je realistisch bent maar vergeet niet dat je vooral negatieve verhalen leest op internet. Mensen waarbij alles goed gaat hebben minder behoefte om daarover te praten dan mensen waarbij het super soepel gaat. Al het internet lezen maakt(e) mij ook erg pessimistisch maar zit inmiddels op ruim 17 weken, tot nu toe iig zonder problemen
Dankjulliewel! Ik geniet ook zeker hoor, juist omdat het zo onwerkelijk voelt nog heb ik t idee dat ik zweef van geluk haha. Zou vandaag ongesteld moeten worden, nu dus niet.. maar blijf het wel een spannende dag vinden. Heb ook al een aantal dagen kramp, maar wel lichter dan met menstruatie.. hoort er vast bij
Gefeliciteerd!! En die krampen had ik ook! Meerdere keren in de eerste paar weken, maar vanaf een week of 7 niet echt meer. Super spannend allemaal, lekker proberen te genieten! Hebben jullie lang geprobeerd?
Dankjewel! jij ook nog gefeliciteerd! Fijn dat de krampen af zullen nemen over een tijdje, vind t nu allemaal maar niks omdat t voelt of ik elk moment ongesteld kan worden. Dit was pas ronde 3 na het stoppen met de pil, nooit verwacht dat het zo snel zou gaan! Sinds afgelopen maand ook met ovulatietesten aan de slag gegaan, en t resultaat mag er zijn haha
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kwam er met 3+5 achter dat ik zwanger was.. Vaak is dat ook pas ongeveer het moment dat je erachter komt op zn vroegst. En kon het ook niet geloven. Het is allemaal nog zo ongelovig op dag moment.. Ik had ook nergens last van (dat is nu helaas wel anders..) Maar inderdaad zo vroeg, is het nog niet te geloven haha