help action en mediq ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babytjuh12, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

2 sep 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Wij zijn net begonnen met onze kinderwens.
    Ben sinds augustus gestopt met de pil en vorige week pas weer voor het eerst ongesteld geweest
    2 weken geleden echo gehad ivm endometriose en om te kijken of het allemaal nu goed ging zonder pil
    Toen zei de arts dat er wel een eiblaasje ontwikkelde.
    Dus ben sinds dien testen gaan doen van action maar nog steeds niet positief resultaat.
    Nou heb ik om te checken ook keer die van mediq meegenomen maar die geeft ook weinig heel licht streepje en van action niet.

Iemand hier ervaring mee?

2. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Augustus is nog niet zo heel lang. Het kan even duren voordat je cyclus weer 'normaal' doet. Daarom kan het de eerste paar maanden ook lastig zijn om je ei te vinden. Ik heb zelf een paar maanden de ovutesten van zwanger&kids gebruikt. Ik vind ze fijn en ze zijn niet duur. Succes!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    2 weken geleden op de echo een eicelblaasje in ontwikkeling en vorige week ongesteld geweest?
    Dan heeft de gynaecoloog waarschijnlijk iets anders gezien dan een eitje in ontwikkeling, want die zie je niet 1 week voor je ongi ;)

Als je vorige week ongesteld was, dan komt je ei er nog aan (kan nog wel een week duren) dus is het logisch dat de testen nog negatief zijn.

Gewoon door blijven testen.

4. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

2 sep 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vorige week ongesteld geweest.
    Was niet heel erg had erger verwacht omdat altijd heel ziek was en viel nu gelukkig mee
    Dus ga er vanuit dat me eerst ongesteldheid was na stoppen met de pil.

Zit nu op dag 13 als ik dat tel als menstruatie.
    Maja we gaan gewoon verder met testen was vorige keer ook erg lange cyclus dus zo zomaar weer langer kunnen duren

Deel Deze Pagina