Whauw, gefeliciteerd!!! En ik kan me heel goed voorstellen dat het heel spannend is. Maar geloof erin
Echt super lief van jullie allemaal. Ben nog niet echt gerust hoor pff. Denken jullie dat ik vanwege de vruchtbaarheidsproblemen eerder een echo kan krijgen? Zo rond 6 a 7 weken?
Soms kan je eerder een echo krijgen maar soms omdat er nog niet genoeg te zien is baart het alleen maar meer zorgen ,Maar wouw wat een wondertje gefeliciteerd !!
Hoi joepie, Als je via ivf of icsi zwanger raakt, krijg je tussen 6 en 7 weken je eerste echo omdat er dan als het goed is hartactiviteit is. Dan met 10 weken nog een keer en daarna mag je gewoon naar de vk ( als verder alles normaal is). Alleen als je niet via mmm zwanger Word, is het pas rond 12 weken?? Aaah zo lang kan ik niet wachten hoor haha
Ik kreeg bij deze zwangerschap met 7 weken al een echo omdat ze wilde zien of er een intacte zwangerschap is. Dat doen veel verloskundige nu heel vaak omdat deze echo gewoon vergoed word. Bij mijn dochter in 2012 kreeg ik wel pas met 12 weken een echo maar dat is nu veranderd. Ik zou gewoon even op de website kijken van de vk die je kiest en daar staat het meestal wel op! Ik neem aan dat je nu direct naar de vk mag?