Hallo allemaal, Kan iemand mij misschien helpen. Ik heb vorg jaar in november een miskraam gehad. Sins dien is de kinder wens heel groot aanwezig. Na de miskraam heb ik weer een normale ciclus van 25 dagen exact. Na mijn miskraam ben ik ook mijn eierstokken gaan voelen en wist ik dus precies wanneer ik ongesteld moest worden. Nou ben ik voor het laats op 1 april ongesteld geworden met de duur van 4 dagen. Ik heb mijn eierstoken een week later gevoeld dan normaal. Normaal zou ik ze moeten voelen op 11 apil maar dat gebeurde nou pas op 18 april. Dan er van uitgaande dat ik dan dus ook een week later ongesteld moet worden. Nou is het 13 mei en ben nog steedt niet ongesteld. (ga er van uit dat ik 1,5 week overtijd ben). Maar ik heb ook nog en positive test gehad. Ik merk wel aan me zelf dat ik wat licht gevoelig ben (kan weinig hebben) heel soms misselijk en ook gevoelige borsten. Als ik ga reken zou ik nu 6 weken moeten zijn. Kan een test zo lang op zicht laten wachten? Komst het iemand bekend voor?
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Sommige meiden die testen idd wat later positief, dus miss is dat bij jou ook zo geweest. Liefs wolly
Welkom Volgens mij bedoeld ze dat ze nog geen positieve test heeft gehad. Vraag het eens in de daarvoor bedoelde topics, dan zal je meer reacties krijgen.