Hoi dames, Ik ben zelf op 13 februari jarig. Vorig jaar is Daan geboren op 12 februari. En alsof dat nog niet genoeg is heb ik vanmorgen ook nog eens positief getest! Uitgerekend rond 16 februari (exact dezelfde datum als vorige keer, hoe krijg ik het voor elkaar). Dus het wordt druk bij ons in februari, en waarschijnlijk allemaal watermannetjes. Gezellig hoor! Ik voel me wel een beetje opgelaten tegenover de dames bij wie het zo lang duurt om zwanger te worden, omdat het zo snel is gegaan bij ons. Maar ja, zwanger worden is nooit een probleem geweest. Zwanger blijven wel, dus we hebben weer een paar hele spannende zoniet zenuwslopende weken voor de boeg. Groetjes, Wendy
Ook hier maar weer gefeliciteerd! Namentip: Valentijn of Valentina? (hoe je het voor elkaar krijgt? Enkel en alleen 1x per jaar op een vaste dag sexen euh, de varjaardag van meneer wenniepenny )
Gefeliciteerd Hier ook een februari familie Ik ben 10 feb geboren mijn broertje 5 jaar later ook op 10 feb en mijn zusje 16 feb. En wij hebben ook wat met december mijn moeder op 4 dec mijn man op 27 dec en mijn zoon op 25 dec Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan!
Meid hier ook nog eens gefeliciteerd! Hoop voor je dat het gewoon lekker in 1x goed gaat. ( spannend en eng he) Denk aan je.
Heb je al wel gefeliciteerd bij de februari mamma's, maar doen we hier gewoon nog een keertje ... VaN HaRtE GeFeLiCiTeErD! Liefs Vaam
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel leuk dat iedereen in februari jarig is Wij hebben nu EIN-DE-LIJK voor de verandering eens iemand die niet in april jarig is hahahahaha. Dit kindje wordt in Januari verwacht Geniet van je zwangerschap. Wat een spannende tijd...
Gefeliciteerd! Hihi wel grappig,allemaal in dezelfde maand,.wordt een drukke maand Geniet ervan,. liefs Shanice