Velen zullen mijn verhaal wel kennen... En eindelijk, eindelijk, eindelijk EINDELIJK na ruim 4 jaar proberen zwanger te worden ben IK degene die hier een topic mag openen... IK BEN ZWANGER!!! Ik noemde mezelf hier op het forum wel eens Toos Kansloos, en nu toch... TOCH ben IK degene die hier een topic mag openen... Onze 3e complete behandeling is RAAAAAAAAK!! Ik snik, huil en grijns!!! EINDELIJK!!! Wilde eigenlijk hier nog geen topic openen, maar doe het toch maar.... Hoop gruwelijk dat het niet mis gaat, maar zo ver ben ik nog nooit geweest dus ik ga gruwelijk hiervan genieten en hopen dat het nog 8 maanden zo mag zijn!!! ♡
Wat geweldig Maartje! Wat een supernieuws! VAN HARTE GEFELICITEERD en geniet van het mooie wondertje in je buik!
wauw meid wat een wonderr!!! Het is je zo gegund!!! geniet maar lekker en duimen dat alles goed gaat en dat je zorgeloos je zwangerschap mag beleven!!! Gefeliciteerd!
Ook hier even Lieve Maartje: Van harte gefeliciteerd met deze mooie roze test!!!!!!!!!! Je bent gewoon kei harstikke swang!!!!! ik heb het je al eerder gezegd er groeit een Piemel in je buik Meisje geniet er van het is zo bijzonder en het is jullie zo erg gegund jullie hebben het echt verdiend. Toos kansloos is nu eindelijk een zwangere doos
Maartje, ik zag het all in het Babyrinth staan maar de felicitatie krijg je natuurlijk in je eigen ZWANGERE-topic!!! Gefeliciteerd meid! Eindelijk is het zover, na de lange weg die jullie hebben gehad. Natuurlijk blijf je nog zeker 8 mnd zwanger dus gewoon lekker genieten nu van alle komende moeheid en misselijkheid
meid 4 jaar! ongelooflijk! je had weinig keuze dan blijven hopen maar respect dat je het hebt volgehouden! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!!!!!
Maartje, wat gewelidig meis...gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie de aankomende maanden heerlijk mogen gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap! Liefs Beehappy
Hoi Maartje, Gefeliciteerd met dit geweldig mooie nieuws! Ik heb je verhaal gelezen over hoe moeilijk het was om zwanger te raken en dat doet mij weer extra beseffen wat een wonder het toch is om zwanger te mogen raken! Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je nog 8 maanden intens mag genieten! En dan een gezond wondertje in je armen.