Donderdag is mijn NOD en vandaag had ik een vrije dag. Al vanaf zondag buikpijn, dus ik d8 dat mn ongi onderweg was! Had nog 1 test liggen en maar gedaan eind van de ochtend. Gelijk afleiding gezocht en verwachtte er ook niet veel van.......was ie positief!!!!!! Mn hart bonst nog steeds in mijn borstkas.... Ben wel een beetje bang dat de ongesteldheid nog doorbreekt, omdat ik eigenlijk te vroeg getest heb. Zie op mn werk (in de zorg) ook veel miskramen......maar probeer positief te blijven
Nou hier is ie dan, mn nieuwe banner hihi. Ben nu 4 weken en 5 dagen (cyclus van 5 weken). Jullie ook gefeliciteerd zie ik!!!!! We ontlopen elkaar niet zo veel. Hebben jullie al afspraken bij de vk gemaakt? Ik ga donderdag naar de huisarts en dan zie ik wel verder!
Mijn banner is nog nie helemaal goed. Gyn zei vandaag 4 weken en 3 dagen, maar ik heb na de curretage nog geen regelmatige cyclus gehad dus ik laat m even staan. Wel een leuke banner!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoop dat alles goed mag gaan en je je snel helemaal zwanger voelt
Gefeliciteerd! Ik heb afgelopen maandag een afspraak gemaakt bij de VK. Had van te voren ook al een afspraak bij de huisarts gemaakt, maar dat was eigenlijk niet echt nodig. Omdat ik zonder verwijzing wel door kon gaan naar de VK
bedankt allemaal!!! Ik ga er zeker van genieten. Ben zo trots en kan niet wachten totdat ik het de familie kan vertellen!
Van harte gefeliciteerd! Het duurt misschien even voordat je je echt zwanger gaat voelen. Dat ervaar ik tenminste zo. Ik heb 24 sept eerste echo! GENIET ERVAN!!!! Liefs
Gefeliciteerd ik weet vrijdag hoe lang ik precies zwanger ben ook vorige week getest 1 september maar had erg onregelmatige menstruatie dus weet niet precies hoever ik ben moet het alleen al wel bekent gaan maken op me werk mdat ik voergeplaatst word beetje jammer.