wie heeft dit ook?

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Barbara2003, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

Oct 9, 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Hallo allemaal :),

Ik ben nu 6 weken zwanger en vanaf het begin is dit aan mijn borsten te voelen. Nu is het zo dat deze "borst gevoelens" per dag en per moment verschillen in hevigheid, maar ik heb er vooral last van in de avond.

Ook is het zo dat ik in de nacht misselijk wordt, dit merk ik dan als ik wakker ben om te plassen en weer terug ga om te slapen lukt dit niet door de zweem van misselijkheid, s`morgens is dit weg.

En als laatste.... heb ik ook wisselend last van steken rond mijn baarmoeder, echt heel gemeen, vooral als ik in mekaar zit. Vandaag gelukkig niet!

Graag een blijk van herkenning als dit mogelijk is!

Lieve groeten van Barbara.

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Die misselijkheid merk ik ook inderdaad snachts. Omdat ik vast moet ik vroeg in de morgen mijn bed uit om iets te eten.. en ja.. dan merk ik het. Als ik daarna weer wakker word, is het minder... maar heb het overdag soms ook met vlagen.

De borsten verschillen bij mij ook in gevoeligheid... soms kan ik ze wel aanraken maar soms ook weer helemaal niet. Heb er nie opgelet wanneer dit precies is..

3. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik ben in het begin de hele dag door misselijk geweest, erg vervelend vond ik het op een gegeven moment. Maar in het weekend van de 10e week werd het opeens een stuk minder. Nu is het helemaal weg gelukkig.

Die felle steekjes herken ik ook. Is niks om je ongerust over te maken. De steekjes kunnen uitstralen richting je liezen. De baarmoeder bereid zich voor op de zwangerschap en je banden gaan rekken. Dit zijn de steekjes die je voelt.

Oh en dan die borsten. Zo verschrikkelijk veel pijn deden ze. Gelukkig nu ook een heel stuk minder, maar qua formaat is het wel te zien dat ze gegroeid zijn. Vriendlief hoor je helemaal niet klagen haha.

Geniet er maar van (als het een beetje lukt door alle kwaaltjes heen)

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    hoi Barbara,
    ik heb het ook, die pijn in mijn borsten, vreselijk, nou hoor je mij verder niet klagen want er mag van mij best wat bij, :) .
    En die misselijkheid, tja daar heb ik ook snachts last van, bij mij gaat het 'sochtends nog even door en smiddags gaat het langzaamaan beter, als ik maar blijf eten is het goed uit te houden, dus ik eet de hele dag door :(

we lopen zo te zien redelijk gelijk! leuk!

groetjes M

5. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

Oct 9, 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Bedankt dat jullie hebben gereageerd op mijn berichtje!
    Het is altijd fijn te weten dat je niet de enige bent.

Ik wens jullie ook een fijne zwangerschap toe:)

Groetjes.

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Gefeliciteerd ! :)

Share This Page