Dat ik me ook hier mag melden ! Ik geloof het ergens nog steeds niet hoor Ik ben 8 augustus met de pil gestopt om te kijken wat voor invloed deze op mijn lijf had, op aanraden van de fysiotherapeut. Mijn man en ik hadden toen nog niet echt besloten om voor een 2e kindje te gaan. 2 Weken later hadden we een gesprek over de lengte van mijn cyclus en toen hebben we besloten we toch iedere kans die we zouden krijgen zouden aanpakken omdat het met die lange cyclussen ook heel lang kan duren eer je zwanger bent. Nu is het dus een week of 3/4 verder en ik ben zwanger ! We moeten echt op precies het juiste moment hebben besloten er voor te gaan en dan is het ook nog goed gegaan met het innestelen etc. Hoe onvoorstelbaar is dat ! Ik ben zo dankbaar ! Vorige week heb ik een test gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd die was helemaal roze, raar dus. De 2e van die dag was negatief. Gisteren weer een test gedaan en daarop verscheen een heel licht roze streepje en vanmorgen verscheen binnen een minuut een licht blauw kruis op mijn Clear Blue strip ! Ik kan er dus nu niets anders meer van maken dan dat ik inderdaad zwanger ben. Ik ben niet ongesteld geworden na mijn pil, ik heb een lichte streep en een lichtkruis dus ik zal nog wel heel kort zwanger zijn. Ik hoop dat alles goed zal gaan met dit wondertje !