Ik kan er totaal niet tegen omdat ik het snel te warm heb en afkoelen gaat niet zo makkelijk. Bovendien kan ik niet rustiger aandoen, ik heb totaal geen geduld om te luieren in de tuin of op het strand en wil graag blijven sporten etc. Kan wel begrijpen dat je van dit weer kan genieten als je het geduld ervoor hebt. Zo zitten mijn buren al de hele dag in een zwembadje in de tuin
Helaas ben ik ook zo'n zeurpiet die dit weer echt te warm vind... Hier binnen is het nu 29 graden. "Gelukkig" moet ik morgen en vrijdag werken
Zag er erg tegenop maar mijn zoontje en ik (en oma's) hebben ons super vermaakt in het zwembad dat we vorige week gehaald hadden. Was echt een heerlijke dag! Maargoed... de ergste hitte moet nog komen. Morgen moet ik werken...en ik maak bij mensen schoon... denk dat ik morgen wel ga klagen
Niet mijn weer. Ik ben echt een wintermens. Heerlijk knus bij de open haard spelletjes doen. Mij hoor je niet klagen in de herfst/winter/lente. Dus nu mag het wel een keer he.
Normaal geniet ik ook obtimaal van dit weer, maar nu met 30 weken zwanger vind ik het ook echt te heet. Gelukkig morgenmiddag vrij gekregen op het werk, lekker met ons dochtertje in het zwembadje afkoelen.