Hoe volhardend is jouw kindje?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door bolkje, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tobias heeft een lievelingsboekje: Toby Trein. Als het aan hem ligt lees ik dat boekje 20 keer per dag voor. En aangezien ik daar even klaar mee was heb ik het boekje even verstopt. Maar hij is nu dus hard op zoek waar zijn lievelingsboekje is gebleven.... :) Gooit alle boekjes uit de mand en wil geen andere lezen :p

Hoe volhardend is jullie kindje in zulke situaties??

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    haha, herkenbaar. onze dochter heeft dat ook met bepaalde speelgoed/boekjes bij ons en bij opa en oma.

3. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Niet echt herkenbaar, maar vind het wel heel lief klinken. Onze dochter kan lang met iets spelen maar zou ik het weghalen dan is ze dat na een minuutje vergeten. Dan speelt ze alweer met wat anders..

4. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    O ja mijn middelste is heel volhardend. Die stopt niet voordat ze het heeft. Bij mijn oudste zei ik dan dat het boekje nu even moest gaan slapen, hoef ik bij mijn middelste niet mee aan te komen:D

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    och a hier ook hoor, ze zoekt stad en land af haalt alles overhoop net zolang tot ze het weer gevonden heeft. de jongste begint dat net te krijgen haha

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Hier exact hetzelfde. Verstoppen levert mij alleen maar een gefrustreerd kereltje op die het echt niet opgeeft. En daardoor kent hij de meeste verstopplekken ook al. ;)

Laatst had hij wel een boekje die tijdelijk favoriet was (maar ik echt verschrikkelijk saai vond..) en heeft hij de bladzijdes eruit getrokken in een wilde bui. Die heb ik hem zelf bij het oud papier laten leggen en toen was het wel over gelukkig. ;)

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Oh hier ook ja pff. Weken achter elkaar dat er hetzelfde boekje gelezen moet worden. En daarna weer weken een andere haha.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hihihi

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

mmmm erg volhardend....:( Van de week moest ze naar de huisarts omdat ze zo hoestte. dokter wilde luisteren naar haar longen, maar ze wilde niet. Is ze onder het bureau gekropen, gillend en krijsend en blazend als een kat.....:) dokter vroeg of ze wel vaker zulke buien had, want dit had ze nog nooit meegemaakt....(en is natuuuuuuuuuuuurlijk direct een aantekening gemaakt ;)) Heb gezegd dat als ze iets niet wil, ik op mijn kop kan staan ,maar ze het echt niet vrijwillig zal doen. Dus ik vroeg of ze kon luisteren ook als ze de boel bij elkaar zou krijsen??? Ja dat kon wel, dus heb haar beetgepakt in de houtgreep en dokter heeft geluisterd. Kreeg ze pufjes voorgeschreven , want ze piepte over haar longen, maar zou ze dat wel doen?? Want ja, misschien werkt ze niet mee.... Gezegd dat ik me er wel mee zou redden ;) (wat ook prima gaat)
    Volgende week terug naar onze EIGEN huisarts.....(waar ze normaal gesproken altijd bij meewerkt)

10. misa

misa Niet meer actief

Haha herkenbaar! Wij zijn hier alleen iets meer van het gewoon zeggen: nu niet meer, klaar, oid. :)

Deel Deze Pagina