Dames ik zit er zooo doorheen. ik werk nu 2,5 jaar bij een incassobureau en heb een half jaar geleden al een dip gehad. Ik vind het werk wat ik doe niet meer leuk en vind het echt te zwaar voor mij. Ben daarom ook al vanaf sept in gesprek voor een andere functie maar ze beloven heel veel maar doen niks. nou moet ik deze week te horen krijgen of ik idd een andere functie krijg (heb gesolliciteerd namelijk) maar ik trek het niet meer hier. Gister ben ik eerder naar huis gegaan omdat ik me niet lekker voelde, nog voor ik thuis was, was mn hoofdpijn weg en ook mn beroerdheid, buikpijn etc. Vanmorgen voelde ik me ook weer goed, tot ik het parkeerterrijn opgereden kom. Ja ben dus nu weer beroerd en hoofdpijn. Ik weet niet wat ik ermee moet, als ik op Inet kijk heb ik alle symptomen van een burnout. Vind mn baan ineens ook helemaal niet belangrijk, vind mn collegas niet meer leuk, maak mega veel ruzie thuis en boven alles ben ik ook nog zwanger! Wat adviseren jullie me?? gr Lonnes
Zijn het mss niet je hormonen? Ik was ook helemaal klaar met mn werk en iedereen die er werkte! Ook mn man heeft het zwaar te voor duren gehad!!! Anders mss toch eens langs de huisarts!!!
ik denk dat je werk al een tijd niet lekker zat maar dat de hormonen alles uitvergroten. Harstikke vervelend!! Weten ze op je werk al dat je zwanger bent?
Klinkt niet echt als burn-out, als je het mij vraagt. Burnout gaat veel dieper dan alleen je werk. Bij een burnout kun je amper je bed uit komen en is eigenlijk alles je te veel. Als je zegt dat de hoofdpijn komt als je de parkeerplaats van je werk op rijdt en weer weggaat als je thuiskomt, dan denk ik echt dat het je werk is dat je te veel aan het worden is. Eerder dus overspannen. En ik zou ook de zwangerschapshormonen niet uit het oog verliezen. Misschien ken je het niet van je vorige zwangerschappen, maar elke zwangerschap is anders. En als je werk dan ook nog eens niet bevalt... Pfff. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Laat je niet gek maken door je diagnose van internet te halen hoor! Dan heb je er ook nog eens een derpressie bij als je niet uitkijkt!!!
ik sluit me helemaal aan bij de andere dames...geen burnout. Als je een burnout hebt ben je echt ziek hoor, onderschat dat niet. Ik denk idd dat je je werk niet meer leuk vind en nu met alle hormonen in je lijf wordt alles extra vervelend...Wacht af wat er uit de soliicitatie komt en neem als het kan een paar daagjes vrij. Kan je misschien de thuissituatie ook wat meer stabliliseren, want als je thuis ruzie aan het zoeken bent heb je nergens meer een rustpunt.