hallo, 2 week terug heb ik een kuur gehad omdat ik blaasonsteking had, de klachten gingen niet weg en heb nu afgelopen week een nieuwe kuur weer gehad. urine is nu ook getest en er zit niks meer in. maar ondanks dat hou ik wel de zelfde klachten die ik al had buikpijn, rugpijn, en ik kan bijv niet mijn benen optrekken naar mijn buik omdat ik dan hele erge steken krijg zelfde met voorover bukken. iemand die het zelfde heeft gehad?
hier ook hetzelfde ongeveer. vorige zwangerschap constant blasontsteking gehad. ook 1 keer in het zh opgenomen geweest met hoge koorts. maar steeds als ik de kuur heb afgerond blijkt dat het over is maar keren de klachten weer terug. ook uit een kweek komt steeds niets naar voren. ik heb nu deze zwangerschap ook alweer 3 kuren gehad, en dan worden de klachten wel weer minder maar het gaat niet echt weg,. maar ja asl uit de kweek steeds niks blijkt.... ik neem wel cranberry capsules, van sunwell. die koop ik bij kruidavt. dit helpt enigsinds. ik ben nu aan het eind van de zwangerschap en probeer steeds zo snel mogelijk er bij te zijn als ik weer klachten heb. de vorige keer liep ik er zo lang mee rond dat ik dus koorts kreeg en heb ik an de bevalling nog een jaar gesukkelt met blaasontsteking. tot ik dus die cranberry nam. die heeft het wel verbeterd. maar wat het nou precies was en waar het vandaan komt.... zwakke blaas? in het ziekenhuis wisten ze het ook niet. veel succes