Ik haat dat wachten!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door leen1982, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    smoekie;, ik heb afgelopen keer met mijn ei, de dag voor de eisprong, en de dag van mijn eisprong niet geklust...daarna weer wel, en zie het resultaat :D ...En ik weet heel zeker dat ik toen mijn eisprong had...Wil nog nix zeggen hoor ;)

fay

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Smoekie..ff je man meesleuren naar slaapkamer/badkamer..Mannen kunnen dat toch in twee minuten..Is ook wel erg spannend met visite.Haaahaaa

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @leentje

Leuk forum hier he? Meer mensen en sneller antwoorden!~Beter dus!

Tja dat wachten herken ik...ik zit ongeveer 1 dag voor mijn eisprong dus vanaaf moeten we klussen maar jah je weet met dat ongeluk dat we gister hebben gehad en manlief en ik beurs en stijvig...Ik weet niet of t gaat lukken...Ik pas voor snelle sex puur voor de zwangerschap, anders gaat de 5 minuten lol...9 maanden bol op en 5 minuten is erg kort...wel net zo lekker natuurlijk,hahaha

Dus tja ik zit ook een beetje te simmen...maar wat niet is dat kan niet en had t zo vast veeorbestemd geweest.

Gelukkig zijn we allemaal niet ernstig gewond, ik zie het maar zo...4 levens gered en een nieuw leventje uitgesteld...

@smoekie...

Gewoon per ongeluk een glas drinken over het shirt van je man laten vallen en tja...mannen zijn klunzig dus moeten jullie samen in de badkamer ffkes de vlek eruit poetsen...:p

Liefs Ninetje

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjullie wel meiden dat stemt toch weer een klein beetje hoopvol dan weer... :D we wachten dan maar weer af, en hopen dat ie idd een klein beetje superzaad heeft wat ffkes kan overleven daarbinnen ;) (stomme bouwvak ook :evil: )

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hai ninetje,

ik ben nooit zo van en nu moet het want vandaag is mijn eisprong, normaal gesproken doen we het gemiddeld 3-4 x per week, (deze week enkel ma + woe) gisteren niet (verjaardag van zus) vandaag tja tis vrijdag, en dan is het hier borreltjesdag dan komen mijn moeder en haar vriend en vaak mijn zus, en vanmiddag mijn nichtje want haar haar moet geverfd worden...

dus het wordt kiezen of delen, of idd voor het eerst denken en zeggen nu moet het want vandaag is het zover of afwachten of er nog een leftover van woensdag is :(

mijn moeder trapt niet zo gauw in die dingen, maar goed die gaat tegen een uur of 8-9 meestal weer weg dus wel zullen wel zien..

jullie lezen het nog wel ;)

bedankt in ieder geval

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi Smoekie...

Misschien moet je idd wel even omdat het *moet*
    Genieten doe je toch wel!

Ik heb vandaag of morgen ook ongeveer mijn eisprong maar zoals je al hebt gelezen hebben we gistren een ongeluk gehad en de lichamelijke klachten zijn dermate pijnlijk dat het klussen er waarschijnlijk niet in zal zitten...

Volgens de 2de pendel van Sonja ga ik gewoon zwanger zijn deze maand dus wie weet!

We zullen het zien.

Liefs en succes meis, Ninetje

7. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    De tijd gaat inderdaad langzaam. Ben je toch weer ongi geworden, moet je weer wachten tot dat over is en dan weer goed klussen en weer wachten.... Wat een geduld moet je hebben! Maar hopelijk is uiteindelijk het resultaat ernaar..

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoop het van harte voor je meid, hier is het toevallig net ff iets anders gelopen dan normaal, gisteren nog een borreltje genomen bij mijn zus, dus vandaag niet zo heel veel trek in een borrel, 1x per wk is meer dan zat...hubs was op tijd thuis, moeders was het zat van de warmte en is al om 7 uur naar huis gegaan, kids zijn het zat die gaan zo lekker boven onder de vin televisie kijken, dus we hebben de avond voor onszelf nu maar hopen dat mijn eisprong nog niet geweest is ;)

enne de pendel van sonja is zo te lezen hier zo vaak goed geweest dus wie weet meid, balen dat het lichamelijk niet zo gaat meid, hoop dat jullie gauw opknappen..

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vond het wachten vooral frustrerend toen ik nog niet regelmatig ongesteld was (ben in ruim een half jaar 1 keer uit mijzelf ongesteld geworden en 1 keer met opwekkers) ik had toen ook het idee dat ik geen kanzen had.
    Nu ben ik wel blij dat er nu in ieder geval sprake is van een cyclus (en dus een kans op zwangerschap) maar ook ik tel de dagen nu af.

Groetjes Senna

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi Smoek...

En en en?

Hahahaha....wij hebben een middag dutje gedaan..en dan lig je op een gegeven moment te friemelen en tja..lichamelijk zijn de spieren er even iets erger aan toe maar wie weet...

Liefs!

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Jah, ik moet ook nog 10 dagen wachten om te testen! Die zwangerschapstest brand in mijn badkamerkastje! :)

Mijn vriend weet niet wanneer ik ga testen, hou ik lekker geheim voor hem ;)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hahaha dat heb ik ook gedaan, het geheim houden voor hem, vond het des te leuker als hij het niet wist, kon ik hem lekker verrassen bij een posi test :D

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    jajaja wachten pfffffffff en met deze warmte lijkt het allemaal veel langzamer te gaan. ik ben blij dat ik 5 dagen werk ben ik ieder geval er niet te veel mee bezig.
    heb een collega op het werk en die is ook gestopt met de pil en dan begint ze er elke keer over hmmmmmm
    net dat ik er niet mee bezig was word ik er aan herrinderd
    ach ja
    wat ze al zeiden gedult is een schone zaak en zal vast beloond worden.

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Nou... dat warme kleffe weer ben ik ook helemaal zat :evil:

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hir nog een.. gelukkig helpt een ventilator tijdens de nacht :)

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou Ninetje,
    tis wat dat betreft nog wel goed gekomen hoor, nu afwachten of de ware er tussen heeft gezeten... ;)

wie weet waar jullie middagdutje toe leid... ;)

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedzo smoekie!!

Laten we het zeker maar hopen jah!
    En nu was t tenminste niet omdat het moest!

Maar ik zie op je banner dat jij vandaag je meest vruchtbaar bent? Dus hoppa vandaag ook weer ffkes?

Wij gaan zo ffkes voor een nieuwe auto kijken...

Liefs ninetje

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik herken het heel erg helaas. :( Ik HAAT wachten, heb dus geen geduld en kan me zelf erg slecht afleiden, zucht! En dan gaat het ook nog eens 3x mis, dus weer het aftellen, de spanning enz enz. :cry: :cry: :cry:
    Ik wens jou dan ook heel erg veel sterkte met wachten! ( en mezelf ook!)
    Liefs van een heel ongeduldige mussie :(

19. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Mussie: Heel veel sterkte meid.. DIKKE KNUFF!!!

20. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel lieverd! Jij ook veel sterkte en een dikke knuf! ;)

Deel Deze Pagina