had mijn eisprong gisteren al verwacht vandaar dat ik eigenlijk ff boos was, maar nog steeds niks, staat hier op klappen dus veel succes met het zoeken naar een nieuwe auto meid... groetjes kaatje
@mussie, jeetje wat erg dat maakt het wachten alleen maar langer en vervelender! We duimen met je mee. @smoekie, soms krijg je je eisprong en voel je er bijna niks van, ik heb hem gisteren gehad denk ik, veel minder heftig als de keer daarvoor...owh jees, ik maak mezelf nu al gek,hahaha Das niet bevoordelijk voor het afwachten he? Liefs en succes all, Ninetje
Owh jeeeeeeeeee.... De 2 weken na de eisprong komen er weer aan en jah hoor...Ik voel alweer vanalles!! Owh wat erg en jezelf voornemen om er dze keer niet mee bezig te gaan zit er fijn niet in natuurlijk.... Ondanks ons ongeluk toch wel heerlijk relaxed gevreeen dus het is deze maand wel weer mogelijk! Spannend weerrrrrrrrr....hey ik voel mijn borsten steken en vergis ik me nu of zijn ze ook wat voller...hahaha Liefs en de afwachters....succes!
hai Ninetje mijn eisprong voel ik op het moment zo dat ik een drukkend gevoel heb, en dat het over is zodra mijn ei gesprongen is...gisterenmiddag was het ineens over..de 1e paar maanden deed het gewoon gruwelijk pijn maar dat is gelukkig over nu voel ik enkel dat drukkende gevoel een dag of 2 nu dus 3 en dan is het weer over gelukkig... blij voor je dat ondanks de pech jullie toch gerelaxed hebben zo te lezen gaat het bij jou idd wel heel erg snel al die verschijnselen ik heb bij beide zwangerschappen bijna nergens last van gehad dus bij mij zal het wel weer pas duidelijk zijn na een positieve test en geloof ik het na de 1e echo... succes meid worden weer spannende dagen... een ding scheelt mocht het deze ronde niks zijn geworden dan zitten we de volgende ronde op de "goeie"dagen in zandvoort, we gaan met zijn allen een lang weekend weg (18 aug) dus dan moet het toch wel goed gaan zou je zeggen..
Hoi Terese, Ik weet er nog niet veel van af hoor......... maarre ik heb gelezen dat je pas vanaf 4 dgn voor je NOD kan testen. En zo te zien aan je banner duurt het bij jou nog even. Dus het kan natuurlijk alsnog raak zijn. Veel succes! Kus Neia
Pff ik heb ook zo hekel aan het wachten. Het heeft al zo tijd geduurd voordat mijn vriend ook zo ver was om aan kinderen te beginnen en nu het eindelijk zo ver is duurt het mij ook allemaal veel te lang. Op 4 augusuts (mijn verjaardag) kan ik testen maar nu mijn vraag ik las dat je via een bloedtest eerder kan testen klopt dat? En wanneer krijg je dan daarvan de uitslag? En moet ik dan een afspraak bij de dokter ervoor maken? Ik weet niet of het in dit topic hoort maar het heeft wel te maken met het lange wachten! Ik ben benieuwd!
ik ben nu al langer als een jaar bezig.. maar heb het naast me neergelegd eigenlijk.. vooral toen me moeder vertelde dat zij er ook lang over heeft gedaan.. na dat gesprek ben ik eigenlijk heel rustig er door geworden en denk ik ook niet meer bij elk iets wat ik voel zou het? ik vind het wel jammer iedere keer als de erzijn maar dan gaan we gewoon weer verder...
@ mussie: hahaha...t zou idd wel erg snel gaan als t allemaal waar was he? Was meer een draak stekertje naar mezelf en alle andere *voelers* Ik heb wel zere borsten maar k weet niet of dat mijn hormoontjes zijn of de pijn in mijn spieren van de aanrijding die we hebben gehad... Wel moet ik zeggen dat ik veel minder last had van de eisprong als de keer ervoor maar goed dat was de eerste keer zonder de pil na mijn miskraam. Toen had ik volgens mij pas pijn in de borsten toen ik me bedacht dat ik wel eens zwanger kon zijn, helaas was het toen al verkeerd gegaan maar we wren er toen niet mee bezig. @smoekie: Extra spannend dus ook voor jou! Misschien lopen we strakkies wel samen bezwangert te zijn, zou leuk zijn... Oeh lekker lang weekend weg...heerlijk...hopen dat je dan niet te misselijk bent! @terese...volgens mij heb je gewoon veeeeeeeel te vroeg getest..maar daar was je zelf ook al achter he? Wachten is idd erg vervelend al kan ik zeggen dat ik deze maand iets minder van alles voel... Misschien juist wel een goed teken! Liefs, Ninetje
dmv een bloedonderzoek kunnen ze idd vaststellen of je wel of niet zwanger bent, maar dat doen ze niet op verzoek, dat is enkel het geval als je menstruatie uitblijft en je negatief blijft testen, tis niet zo dat je een afspraak bij de ha kunt maken om te vragen of hij . zij kan testen of je zwanger bent... er zit gewoon niets anders op dan te wachten meid... maar het scheelt het is het wachten waard...
idd ninetje maar tis gewoon ff afwachten al moet ik zeggen dat het me niets uit zou maken als ik str*nt misselijk het weekendje weg in zou moeten...
Terese...volgens mij zou het wel innestelingsbloed kunnen zijn hoor, ik ga even op t internet voor je neuzen. Dit heb ik gevonden op een de predictor site: is een online gynacoloog die antwoord: Een innestelingsbloeding treedt op of kan optreden als de bevruchte eicel aankomt in de baarmoeder (vanuit de eileiders) en een plaatsje zoekt tegen de baarmoederwand om zich te vestigen/in te nestelen. Omdat deze wand bij zwangerschap nog meer is doorbloedt komt er makkelijk helder rood bloedverlies bij beschadiging. De vrucht "hapt" zichzelf als het ware in de wand vast en dit geeft die bloeding. het is nooit heel veel bloed en het duurt 2-3 dagen maximaal Helder bloed staat er...maar als het even duurt voordat de bloeding eruit is kan het denk ik toch ook gewoon bruin zijn? Misschien even hopen dat de dames die zwanger zijn een innsetelingsbloeding hebben gehad en je antwoord over hun kleur kunnen geven. Succes.
Tjee.... ik ga nu wel heel erg nerveus worden hoor jongens!!!! Ik was er altijd wel rustig onder... maar nu zit ik te trillen van de adrenaline!