denk ook dat het per filiaal verschilt trouwens.. de c1000 bij mijn moeder in de stad is dan weer niet zo goor... maarja dan moet ik eerst 20 km gaan rijden... dus ga wel naar de plus of de AH...
Dan hebben wij hier ook ge;luk denk ik. Alle aanbiedingen waren aanwezig en genoeg ook. En altijd wel met aanbiedingen eigenlijk. Tuurlijk is het wel eens een keer op maar dan pas aan het eind van de week ofzo. Dus hier niet te klagen.
Hier is de c1000 ook een prima winkel, het verschil ga je nu zien omdat er nu allemaal franchisers inzitten. Dus ligt het aan de leiding van de winkel. O ja, ik weet niet wie het zei, maar mijn mandarijntjes waren verrukkelijk.
Ik ga niet meer naar de c1000. Wij gingen eerst s'avonds naar het werk. Er ws vlees in de aanbieding, dus ik vroeg omdat vlees. Was er niet meer. De uitleg kwam er op neer dat als ik s'avonds kwam voor aanbiedingen van vlees, ik net zo goed thuis kon blijven. Ze bestellen weinig, dus s'avonds is het op. Dat was de laatste keer dat ik bij c1000 boodschappen heb gedaan.
Ja idd, zoals yohurt voor me dochter was 3 maanden overtijd.en zag het pas na 1 week had geen bon meer.nooooit meer klote c1000!
Ik ben ook geen C1000-fan meer sinds ik in het Brabantse Land woon. Ga soms naar de Jumbo maar AH blijft favoriet.
Wij halen ook geen vlees meer bij de c1000 heb er een aantal keer gehakt gehaald wat de dag erna al gewoon bruin was en enorm stonk terwijl de datum nog wel 2/3 dagen goed was. Heb op een gegeven moment vernomen dat ze ander vlees wat al op datum is erbij gooien om de derving te verminderen. :x Was van een oud medewerker van onze c1000. Ik kom er zo nu en dan nog weleens maar dan alleen voor houdbare dingen of dingen die in de aanbieding zijn.
Wij gaan altijd naar Wassenaar en daar is het allemaal prima te doen. Het is een grote schone winkel en nooit problemen gehad. Alle aanbidingen zijn altijd op voorraad. Maar het ligt idd aan de franchisenemer.
Goh, dacht altijd dat dat een plaatsgebonden probleem was, maar meer mensen denken er dus zo over! Idd, aanbiedingen zijn er bijna nooit, vlees is vies en bij de winkel waar ik altijd kwam loopt er altijd van dat compleet niet vriendelijke, aso-personeel rond (op een paar na). Kon er ook nooit geen poot trekken want de paden staan altijd vol. Doe mij de AH of SdB dan maar....
Ik dacht dus ook dat het plaatsgebonden was en dat wij gewoon 'gezegend' zijn met een c1000 die niet kan inkopen. Piconlinie's = waren er niet, de hele week niet ! Vissticks = waren er niet en de hele week ook niet gezien. Coolbest = alleen de sinasappelvariant was er Ik ga er deze week helemaal niet meer naar toe want wat ik wil hebben (wicky) zal er ook wel niet meer zijn. Het enige wat ik er haal zijn de luiers en de aardappels. Voor vlees ga ik naar de sanders en voor de rest is het lidle/dirk of jumbo
bij ons valt het eigenlijk wle mee hoor en als het er niet is als we komen krijgen we netjes een bonnetje zodat we het er de wk erna kunnen halen. ni kom ik ern iet voor veel spullen alleen de dingen die ik in ned wil halen maar toch bij zulke aanbiedingen heb ik geen problemen. en onze winkel is ook erg vriendelijk en behulpzaam en schoon. hier dus neit veel te klagen jah alleen brood is vaak op en dat is nou net het ding waar ik meestal voor ga hahaha. maar ligt eraan wanner je dus gaat dus we moeten echt msorgens savonds heeft geen zin meer dan is het weg
Hier waren er ontzettend goede acties. oa. aardappels, mandarijntjes, deodorant ( rexona), soep.. Heb dus een gokje gewaagt en alles was er.. De vorige keer was er de helft niet.. Was toen echt link!:x
wij hebben in de wijk een c100! (die heeft amper wat) en een c1000 die is wel goed. Hihi maarja als je de eigenaar kent... Nee maar het verschilt echt wel welke winkel je hebt. Sommige lopen de kantjes eraf en t lijkt net een Aldi (die nog wel schoner is!!)
en het leuke hier... onze mooie grote Super de Boer.... word omgebouwd tot C1000 de kleine C1000 gaat weg... en wat in dat pand komt is nog niet eens bekend.... grrrrr, baal echt dat de SdB weg gaat, want de C1000 is vooralsnog een drama
Hahaha ik durf haast niet zeggen dat ik bij een C1000 werk Vaak is het wel zo dat je dingen in moet tekenen, maar vaak worden die dingen niet of te weinig geleverd
ik heb c1000 en wil er ook niet komen hebben meestal de helft niet.. !!! ben er 4x geweest omdat niet andders kon .. nooit meer
het grote probleem met de c1000 is dat er winkels zijn van de organisatie en winkels van Franchisers en daar zit vaak veel verschil in, die het dichts bij ons is echt een vreselijke winkel en kom ik eigenlijk alleen als het niet anders kan, vaak korte datum´s, lange rijen terwijl het helemaal niet druk is en gewoon personeel dat turks praat tegen de klant achter je terwijl ze jou aan het helpen zijn :x. Iets verderop in dezelfde plaats is ook een c1000 )van een andere eigenaar) en die winkel is top eigen slagerij dus goed vlees, klant vriendleijk geen lange rijen aanbiedingen bijna altijd aanwezig en zoniet dan wordt het voor je geregeld. Al met al vind ik dus dat je het verschil per eigenaar en dus winkel goed kunt merken.
Ik heb nu al 2 keer iets met de potjes gehad bij de c1000. eerste keer hadden ze heel veel a la carte-potjes tussen de andere aanbiedingen gezet, waarbij stond dat het 2 halen; 1 betalen was. Dus ik heel blij en een lading in mijn karretje gooien; zie ik vlak voordat ik bij de kassa ben, dat de potjes nog maar 1 of 2 dagen houdbaar zijn. Heel misleidend geplaatst! De andere keer lagen er afgeprijsde potjes in een mand. Aangezien dezelfde soort potjes ook gewoon in de schappen stonden, werd ik beetje argwanend. Dus ik check de datum ,maar die was tot volgend jaar ergens; dus ik druk de deksel in...en ja hoor "klik, klik, klik". Ze verkopen dus gewoon potjes die niet goed meer zijn! Echt belachelijk!
toevallig hier vandaag wel ruim op voorraad de rexona en de tandpasta...dus dat heb ik maar een paar van meegenomen. Maar de mandarijntjes zagen er niet zo lekker uit en de rest heb ik niet echt naar gekeken want dat had ik niet nodig. Wil nog wel van het weekend de soepgroenten halen om een grote pan verse soep te maken.