Ik schaam me dood maar goed.. Me man werkt vn 16.00u tot 2 uur in de nacht. Ik werk sinds kort vn 9 tot 15.00u . Me man past dan op ons dochter(hij staat op rond 8) Ik kom thuis en het is echt .doei schat! zie je morgen! ( maar elke ochtend zie ik hem echt 5 min) Hij heeft dan wel elke woensdag vrij..(hij werkt ook weekends) Dit schiet dus niet op Ik kan wel vrij vragen voor de woensdagen..daar heb ik ook alles meegezegd Mis me man en de passie en alles eigenlijk wel
Voorheen eigenlijk niet meer,Maar nu geregeld..2 a 3 keer per week. Maar ik zou toch proberen op vrije dagen tijd voor elkaar te vinden! Liefs..
hahaha leuk toic, en goed gelezen zie ik! Voorheen zo'n 5 keer per week. Nu na een heftige bevalling en drukte met de kids 2 á 3 keer, manlief wil veel vaker, ik veel minder dus dat vind ik wel een leuke middenweg. Zeg allemaal maar dat jullie het 1 keer doen, kan ik dat laten lezen en zeggen dat ie het helemaal zo slecht niet heeft! hahaha
hier helaas het zelfde man heeft gebroken diensten. dus 7 uur beginnen 11 uur thuis 1 uur weer beginnen. 18 uur weer thuis.en van 1900 tot 2400 werk ik. en dan ligt mijn man al weer te slapen.maar soms wacht hij op me en dan gebeurt het hahah
Hier sinds de zwangerschap 1 keer per week als we mazzel hebben, heb er echt geen behoefte meer aan.. Voor de zwangerschap 2 a 3 keer per week.
Mijn vriend werkt ook erg verschillende tijden...Als hij vrij is gebeurd t , als hij moet werken en komt midden in de nacht vrij dan maakt ie mij er gwn wakkker voor hahaha....Dus werk of geen werk, die van mij kun je er gwn wakker voor maken en mij ook Maar t is nietzo dat t elke week zelfde is, ene week meer als de ander....
10 keer???????????????? Of zie ik daar een minnetje voor staan? Dus 10 keer sex andersom, een betere anticonceptie bestaat niet zou ik zeggen...
Dan ff flink de schade inhalen zeg maar... hihihihi.. Het lijkt me idd erg lastig! ik zou zo 1,2,3 even niet weten hoe je meer intiem kan zijn met je man.. 'sochtends is jullie dochtertje natuurlijk ook wakker,moeilijk,moeilijk,moeilijk!!!
Jeetje wat vervelend als je zo weinig tijd voor elkaar hebt. Hier is het ongeveer 4 keer in de week, maar goed wij gaan dan ook tegelijkertijd naar bed en hebben ook de hele nacht samen.
Jeetje wat vervelend als je zo weinig tijd voor elkaar hebt inderdaad. Wij doen het denk ik ongeveer iedere dag. Af en toe een dag niet, dus ik gok op een 5x per week?
sinds de zwangerschap 1 keer per 2 maanden maar normaal 1 keer per week/1 keer in de 2 weken. Ligt aan mijn mans rooster ook idd...
Ja lastig lijkt me dat als je elkaar zo weinig ziet! Moeilijk om dan spontaan tijd voor elkaar te hebben.. Heb je de weekeinden wel samen vrij? Gelukkig werkt mijn man kantoortijden, ik werk wel onregelmatig maar gelukkig nooit 's nachts. Nu vrijen we denk ik 1x per week, ook door de zwangerschap. Eerder wel 5-6 keer per week hihi vandaar ook geen ovutestjes enzo gebruikt, zou toch wel een x raak moeten zijn!