Tja, moet je wel naar buiten kunnen natuurlijk met dit weer, dan is het nog best te doen...... Die muggen en wespen, ja, da's wel beter, hoewel ik een keer in december geprikt ben door een wesp die in mijn bed zat.
valhalla ben het zeker met je eens helemaal op 1 punt na over die huiduitslag. ik krijg juist een hele superdroge trekkerige huid door dat die cv nou heel de dag staat te horren en dan weer de kou in.... heel mn huis is schraal en mn handen wil je helemaal niet zien. helemaal droog met kloven. de ptten handcreme en vaseline vliegen erdoorheen hier. vandaag vindf ik het niet erg. we hebben boodschappen tot zeker dinsdag in huis en woensdag lukt ook nog wel haha ( op brood uitgezonderd maar bakker zit vlakbij) ik hoef er niet meer uit. morgen wel gaan we bowlen en uit eten met familie maar als het weer echt bizar is zal het wel niet doorgaan. hoeven niet echt heel ver maar toch.
Winter is natuurlijk wel leuk, maar de sneeuw mag nu hier wel ophouden, dit gaat ons best veel geld kosten, mijn man zit nu in de dop ( belgie vorstverlet) omdat hij dakdekker is en ze nu niet kunnen werken, alleen dat is wel maar beetje meer als de helft van zijn normaal loon per dag
Ik vind het ook zo enorm vreselijk. Het is donker en koud en blehhhhhhhhhhhh. Normaal gaan we iedere winter 3 weken naar de zon en nu dus niet. En uitgerekend dit jaar is het extra koud. Getsie
Ik vind het juist helemaal top! We wonen in Zuid-Limburg en het is hier zoooo mooi wit op de heuvels, net wintersport. Boodschappen heb ik allemaal in huis, deze week gehaald en kan tot zeker woensdag vooruit. De pan soep staat te pruttelen op het vuur, de haard is aan, ga vanmiddag wafels bakken. Kan mij niet lang genoeg duren die winter als ik eerlijk ben, als het straks of morgen niet meer sneeuwt gaan we heerlijk wandelen met Charlotte, ik geniet er écht van!
QUOTE=valhalla;6336348: geen vieze vliegen mee eens geen ander kruipend ongedierte mee eens geen onkruid dat overal op schiet mee eens, maar nu wel sneeuw wat op sommige plekken aan is gevroren als ijs waar je je nek bijna over breekt geen naar zweet stinkende mensen hmmm, heb je wel last van als je te dik aangeklede mensen treft die zich in een warmgestookte ruimte bevinden! geen mensen in te onthullende kleding (geen zwetert met rughaar voor je, in een kort hemdje bij de supermarkt) heb je gelijk in geen (of veel minder) baggermuziek uit auto's die menen met alle ramen open te moeten rijden maar nu heb je last van mensen die te beroerd zijn om hun autoruiten goed te krabben zodat je goed op moet letten of ze je wel zien! heerlijk koud water uit de kraan! dat vind ik zomers juist lekkerder, ijskoud water, mij nu veel te koud! geen zweet op je rug als je alleen al met je ogen knippert nee, maar nu heb ik de rillingen over mijn rug lopen van die kou, brrr geen totaal gebrek aan energie door die rotzon ik heb juist een totaal gebrek aan energie doordat de zon nu nauwelijks schijnt! geen irritante huiduitslag als je een half uurtje buiten bent ik krijg nu juist extra last van droge handen door de warmte van de verwarming en de kou buiten wel veel (leuke) kleren aan kunnen trekken ipv alleen een broek + hemdje omdat je je anders doodzweet ik voel me nu net een eskimo / michelinmannetje met al die kleding die ik aan moet trekken tegen de kou! lekker 's nachts je dekbed om je heen slaan, in plaats van je bed uitdrijven ik heb liever zo min mogelijk aan als ik in bed lig, maar ben nu gedwongen een pyama aan te trekken en onder een dubbel dekbed te liggen geen viezelijke muggen op je slaapkamer heb je gelijk in lekker tegen je man aankruipen in plaats van zo ver mogelijk bij elkaar vandaan te gaan liggen, want veel te warm oke, heb je ook gelijk in