ik haat die beveiligingspoortjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door zonneschijntje, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    oh dat heb ik ook wel eens gehad hoor dat er iets onderin de wagen bleef liggen of zelfs in het karretje, gewoon iets kleins als een zakje kruiden..
    maar in een supermarkt ga je niet door een poortje.

    wat mij dus stoort is dat die rotdingen vaak afgaan en sta je daar dus tomaat te wezen....
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.052
    4.251
    113
    Ik had ook ooit eens een portomonai bij de Hema gekocht.
    De kassiere haalde er even de beveiliging af en bleef bezig, uiteindelijk heeft ze er 10 van die stripjes uitgehaald :rolleyes: :confused: .

    Mijn moeder die de portomonai cadeau kreeg heeft er niet lang van genoten, die heeft hem uit pure ellende maar in de kast gelegd want overal bleven de poortjes afgaan.

    Groetjes Anita
     
  3. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ohhhhh verschrikkelijk he..had ook een tas gekocht van de hema...bleek er dus ergens in de voering van die tas een stripje tezitten.., was bij piet kerkhof en toen ging hij af....mega rij bij de kassa..dus die man achter de kassa vroeg of ik de tas gekocht had bij de hema..want dan kon ik gewoon doorlopen..ja DUHHHHHHH echt niet..al die mensen met van die blikken van ja.ja....dus ik helemaal pissed mijn tas leeg gekieperd op die toonbank..de tampons vlogen m om de oren !
    voor mij nooit geen tas meer van de hema hahahah
     
  4. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    hema schijnt inderdaad vaak artikelen te verkopen waarvan de beveiliging er nog op zit of weer word geactiveerd na een tijdje.
     
  5. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja echt fantatisch die hema :x
     
  6. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb een tip voor de mensen die last hebben van de alarmpjes, ik werk zelf bij de mediamarkt en krijg dagelijks met dit soort dingen te maken.

    Hema en v&d werken vaak met labels die je uit je kleding of bekleding van je kinderwagen moet knippen. let hierbij vooral op vierkante grijze labels, hier op staat ook dat deze uit de kleding of bekleding geknipt moeten worden.

    Bij de winkel de-activeren ze deze label maar deze laadt zich weer op door weerswisselingen of magnetische velden.

    Bij de portemene's zit er vaak een alarmsticker in 1 van de vakjes van de portemene verstopt.

    ook oude alarmstickers op make-up enzv willen zich vaak weer activeren door weerswisselingen en magnetische velden.

    Hoop dat jullie er wat aan hebben... en anders ff bij mij langs komen bij de mediamarkt ;) weet ze altijd te vinden 8)
     
  7. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    wat dacht je van schoenen vd schoenenreus, daar zit het alarm IN de zool en wil soms ook wel weer eens activeren.
    Handig want dan mag je je schoenen uitdoen in de winkel, ruikt gelijk fris dan hihi
     
  8. angelique83

    angelique83 Bekend lid

    28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    jup en die van van haren ook
     
  9. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dat had mijn moeder met een hakkenlepen van de ikea (koste 1 euro geloof ik). had ze in haar hand, viel steeds door de gaten van het karretje. met dan ding in de hand afgerekend en naar buiten gegaan en pas buiten hadden we het door :)
     

Deel Deze Pagina