Kan me voostellen dat het vervelend is! Mijn buurvrouw heeft de afgelopen maand haar huis opnieuw opgeknapt, mevr werkt niet maar vond het nodig om pas na 20uur te gaan schuren enz! Dan denk ik doe dat overdag je hebt toch de hele dag de tijd!
Nou dat is dus ook een beetje wat ik bedoel. Ik snap dus ook niet dat je perse s avonds een gat moet boren. Onze zoon is ook een tijdje helemaal paniekerig geweest als er geboord werd. Nu niet meer maar hij gaat nog steeds wel huilen als hij het hoort.
Ik weet er helaas alles van, hier ook vaak geboor of blaffende honden en ik word er zo zachtjes aan ook echt niet goed van, alhoewel het hier met pieken en dalen is en ik er de ene keer beter tegen kan dan de andere... Sterkte En idd, dat van die twee a drie gaatjes is hier ook
Zo zielig als ze zo bang zijn. Hier wordt het er alleen maar slechter op. Het begon met huilen tot nu krijsen. En als ze wakker is en boren hoort, dan worden haar ogen groot, gaan die armpjes maaien en rent ze huilend naar je toe Nou, daar wordt je als moederzijnde toch verdrietig van en verdomde pissig op je buren :x Ik ben normaal ook niet zo'n persoon die meteen gaat aanbellen (zeker niet als ik niet weet wat voor mensen het zijn), maar als m'n kind er zo'n last van heeft doe ik het wel!
Woon je toevallig bij mij in de flat? Hier dus ook vrijwel altijd wel iemand aan het klussen (frasen, schuren, muren slopen, boren etc etc). En zijn ze in de flat klaar, gaan ze de hele weg open breken. Grrr!! Dus...ik snap je irritatie. Het is misschien niet altijd even reëel die irritatie, maar als je altijd in andermans verbouwingsherrie zit, gaat het langzaam aan behoorlijk irriteren.
Omg is zou helemaal knetter idioot worden!!!! Woon gelukkig vrijstaand... Maar soms ben ik al aan het schelden in mezelf als ze hier weer met de tractors of crossmotors voor staan te brommen! En dat is maak zelden... Pff ik kan je geen tips geven want ik heb er geen ervaring mee! Wel hielden wij altijd rekening met onze buren al wonen we vrijstaand!!! We dachten altijd aan het middagdutje en savonds na 20.00 geen geboor en gedoe meer...
Irritant is dat he.. Maar geloof me, het is niet alleen in flats! Onze linkerbuurman is vrijgezel en heeft regelmatig visite tot diep in de nacht, gezellig joh die gesprekken over dikke tieten. En de buren aan de rechterkant hebben teckels en die blaffen echt irritant veel! Daar zit een oprit tussen maar als ze in de tuin lopen horen we ze nog natuurlijk. Ik denk dat wij maar in een hutje op de hei moeten gaan wonen
Ik herken het maar al te goed, en dan wonin wij in een appartament. Heb er hier ook wel eens een topic overgeopen, en de meningen waren sterk verdeeld erover heb ik gemerkt. We hebbe uit eindelijk uit nood Quinn van kamer moeten verhuizen omdat het arme kind, doodsbang was in zijn eigen kamertje. Maar goed daar hoeven de klussers inmmers geen rekening mee te houden, is me te vaka gezegt. Doet zeer hoor om je kindje zo te zien. Gelukkig gaat het nu eindelijk goed met slapen, als proberen ze nog van de gewone deur vaak een draaideur te maken in huis. Polite bellen heeft geen nut, aanspreken ook niet, is echt nagels bijten en afzien
Heb ook in een flat gewoond. Maar ik stoor me niet zoveel aan klussen omdat dat een `nodig` iets is. Ik stoor me wel erg aan muziek, hakken en ruziënde mensen, wekkers die onnodig afgaan, juist omdat het onnodig is. Ik was ook altijd bang dat mijn zoontje wakker zou worden van de muziek van de buurman, maar gek genoeg slaapt hij overal doorheen. Hopelijk doet jouw zoontje dat ook.. wat ik zelf zou doen, als ze laat aan het klussen zijn en je kindje wordt er wakker van, dan bijvoorbeeld met de babyfoon naar ze toegaan, of met je kindje zelf. Dan zien ze wat ze doen, dat is vaak effectiever een hutje op de hei lijkt me heerlijk!!
Ik vind dat je zeurt. Ongeacht hoeveel kids er naast me wonen als ik ga klussen, klus ik tot 22.00 uur. Als je bijv. tot 17.00 uur werkt, kan je moeilijk klussen overdag...Denk maar zo het is tijdelijk...En geloof me mensen hebben ook "last" van geboor overdag. O ja en je weet toch dat het in een flat veel raak is met klussen..Dat is een keuze die je heb gemaakt. ZIelig voor je kindje dat ie er wakker van wordt, maar ik vind het helaas pindakaas.....
@augustus helaas is die keuze niet vrijwillig geweest Wij móesten wel naar een flat. Als ik een keuze had, zoals je misschien in mijn eerdere posts had kunnen lezen dan had ik van zn lang zal ze leven nooit niet in een flat gaan wonen maar lekker in een rijtjes huis. Ik wilde ook gewoon alleen mn frustratie kwijt en ik snap best dat er genoeg mensen zijn die wel lekker tot 22.00 gaan klussen. Alleen mag dat bij ons in de flat dan weer niet @onskleintje bij ons hoor je al die dingen niet zoals muziek enzo. Het is hier verder helemaal niet zo gehorig dus dat is wel heel lekker. Alleen in de zomer als iedereen zn balkondeur lekker open heeft, maar dat vind ik eigenlijk wel gezellig En er naar toe gaan is best moeilijk als je niet weet waar het is. Het zijn namelijk niet onze directe buren, die horen we,zoals eerder gezegd, echt nooit.
ik woon ook in een flat, heb er ook een hekel aan....Zou liever verhuizen na een gezinswoning met m,n dochtertje....maar ja dat komt wel....