Ik zie veel klaagtopics voorbij komen.. Hier een centraal klaagtopic. Gooi het er maar uit!!! Ik begin.. Ik zit alweer onder de uitslag op mijn armen.. ja ja de lente komt eraan! Mijn honden maken elkaar nog een keer af (2 teven waarvan 1 aan het puberen en 1 die kei dominant is). Mijn dochter pubert een eind weg en heeft dus geregeld een grote mond met : "t zal wel", "jaja","ook goed" etc Het sneeuwt steeds.. Ik heb al kei lang menstruatiepijn maar geen menstruatie bah bah bah Up-side van alles.. De zon schijnt,de sneeuw blijft niet liggen, straks kan ik met dochter samen kleren delen (als ze nog wat groeit).
-Ongesteld met VEEL PIJN dit keer :"( - Krijg net datum van mn rij examen door: 25 april om 8!!! uur 's ochtends. Moet een uur daarvoor dan nog een rijles, prffff vreselijk. 5 uur op wordt dat hahahaha. Up side: dan heb ik iig niet de hele dag stress. WEl de hele nacht bne ik bang!
Hier 2 jongens die de woonkamer weer eens overhoop hebben gehaald. Zucht. Geen zin in opruimen maar ook niet in gemopper van manlief als die vanavond in de rommel thuiskomt. Dus momenteel moed aan het verzamelen om er toch maar aan te beginnen...
moet hoognodig de was aanzetten, maar probeer de energie te vinden weer op te staan na lekker te zitten in de bank T_T upside... de bank zit lekker!
Even klagen? Uhhhh... Haat die kou en sneeuw.. Haat ongesteld zijn.. Waarom is mijn hond weeeeer in de rui.. Waarom is dat leuke horloge waar ik al zoooo lang op wacht beschadigd bezorgd.. Waarom verkopen mensen troep via mp en zetten ze gefotoshopte foto's erbij.. (Maar 9,- verloren maar toch..) Klaagmodus uit.. Zonnetje schijnt nu en dat maakt al een hoop goed!
Ik nogsteeds met verschrikkelijke bekkenpijn en verwaarloose rugklachten loop na mijn zwangerschap.... Was altijd erg makkelijk nonchalant en nuchter en vind mezelf echt een zeur Maar de (ondraaglijke) pijn breekt me soms op
Waarom kan ik mijn ouderschapsverlof niet geregeld krijgen met mijn werkgever??? Ik wil maar 1 vrijdagmiddag in de 4 weken, is dat nou zo veel gevraagd??? Ze heeft iedere keer weer een andere smoes en ik heb het voor 1 februari aangevraagd en het zou per 1 april in moeten gaan, pfffff Moedeloos word ik er van... Zo, dat is momenteel het enige want er zijn ook leuke dingen... Mijn broertje, schoonzusje en neefje (die 5,5 week jonger is dan onze jongste) komen overmorgen naar Nederland toe vanuit Canada voor een paar weekjes
Ik raak zwaar depressief van dees pleuris weer!! Ik wil de zonnn!!!!! En vanaf nu ga ik aan mezelf denken en de profiteurs kenne me rug op!!!!!!
Ik baal van de vage klachten die ik al bijna een week heb, duizelig, moeheid, moeheid en moeheid! Vanochtend mijn bloed laten prikken op ijzertekort maar ben onbewust erg bang dat er iets verkeerds uit gaat komen .... Misschien toch maar eens een keer rustiger aan gaan doen? Off topic: Wordt blij van de gedachte dat ik vanavond op de bank plof met een kom B&J Cookie Dough haha!
Dat ik mega honger heb en misselijk ben tegelijkertijd, heel frustrerend! En dat de griep nu al lang genoeg heeft geduurd!
rot weer! ik hou best wel van een paar weekjes sneeuw etc maar nu ben ik toch echt toe aan de zon, de lente, de bloemetjes en alles wat daarbij hoort.
We kregen van de week een uitnodiging voor de jongste voor zwemles..... NEEEEEEE niet nu al schoot dor mijn hoofd... Vanaf volgende week 2x pw na school door naar het zwembad. Onze middelste is van de week een les hoger gegaan met paardrijden, van de zondag naar de woensdagavond. Daarnaast voetbalt onze zoon heel fanatiek en kost dat ook 3 dagen per week. Ik baal ervan dat zwemles en paardrijden naast mijn werk op mijn bord komt omdat manlief dan nog niet thuis is. Getver, bij het idee dat dit de komende 1,5 jaar zo is...... Verder baal ik dat van het weer, kan voor mijn humeur en energie echt wel zon gebruiken.
kheb hoofdpijn, ben moe en ik wil dat die rotwinter eens gedaan is, op naar de 26graden ofzo, en snel!!
Ik ben vandaag vreselijk ongesteld geworden met veel buikpijn en rugpijn. Daarnaast heb ik enorm veel trek in chips en heeft mijn man de laatste zak chips gisteren opgegeten. Grrrrrr!!!