Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je niet met je vriend zo kan samenleven, overdreven is.. Verder kun je hem vragen of het iets minder kan, het knoflookgebruik? Of gewoon zelf koken
Ik was een hond tijdens zwangerschap rook alles en het stinkte enorm wasmiddelen uienchips drank parfum ...alles komt goed als bevallen bent en is alles over..
als je zelf kookt, dat groene dingetje in het midden van een teentje wegdoen. En dan zou je geurvrij moeten zijn. Hoop ik anders heb ik ook al serieus liggen stinken
Hier heb ik dit ook gehad tijdens de zwangerschap. Ik kon van bepaalde geurtjes (knoflook stond op nummer 1) letterlijk kotsend naar de plee rennen. Mijn man heeft toen uit zichzelf besloten geen knoflook te eten omdat ik er serieus ziek van werd. En toen de dag van de spoedkeizersnee.......bleek de anesthesist de avond ervoor flink aan de knoflook te hebben gezeten. Nnnooouuuw. Ik kan je zeggen dat ik de kotsbakjes binnen handbereik had en heb meneer de anesthesist vriendelijk maar half in paniek verzocht om aub niet tegen me te praten haha.