waterratje

Discussie in 'De lounge' gestart door Krissie85, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wauw wat knap.. vond het er wel eng uitzien eigenlijk...

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat die ouders dat überhaupt hebben uitgeprobeerd de eerste keer.. Eng!

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Super! Wat een droppie...

Mijn dochters zwemmen ook al vanaf dat ze 2 jaar zijn.Met deze draai methode (Australische zwemtechniek) kunnen ze dat heel snel leren. En het scheelt vooral dat we hier bijna dagelijks zwemmen. Maar het blijft geweldig en wonderlijk om te zien!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind het ronduit zielig. Hoor dat paniekerig ademhalen als ze op haar rug draait!

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ja, dat had ik dus ook! In eerste instantie dacht ik; oh.. huh? Wat een idioot gezicht zo'n baby in het water. Vooral in het tweede deel, als het kindje te water springt (of valt??). Poeh.. kweenie. Toevallig hadden we het er van de week nog over tijdens het zwemmen. Dochterlief had ipv bandjes even een "easy swim" pak kunnen testen. En toen hadden we het er dus over dat in Amerika al heel jong begonnen wordt met zwemmen en volgens bepaalde methodes. Dat het effectief is en alles. Maar zelfs de badmeester vond 2 jaar best jong, maar toch..
    Hoe dan ook; ik vind al dat water hier in Nederland maar niets wat dat betreft. Dat er maar snel gezwommen kan worden. :D

Deel Deze Pagina