Ik haat mijn trouwjurk! :(

Discussie in 'De lounge' gestart door pregnantje, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dat je er weer terecht kan (goed van je dat je hebt gebeld, topper!)
    Heb gezocht naar zwangere bruiden op google en ik snap wat je bedoelt met dat witte vlak...alleen zie ik geen wit vlak maar een prachtige bolling!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik hoop dat ze de jurk vermaken zodat je je er supermooi in voelt!
    Ik vind het een schitterende jurk in elk geval :)

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    vind het ook een mooie jurk
    ben benieuwd naar woensdag!

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Prachtige jurk. Staat volgens mij ook super met een zwangerbuikje. Succes .

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind het een hele mooie jurk en denk ook dat hij met een zwangerschapsbuikje heel mooi staat..

Maar je moet doen wat goed voor je voelt. Als je echt geen goed gevoel bij de jurk hebt moet je hem niet nemen!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik mijn jurk ging kopen gaven ze aan.. op je rug draag je onze naam... dus we moeten ervoor zorgen dat alles perfect is...

De verkoper ziet als het goed is dat je je niet happy voelt in je jurk... dat is de slechtste reclame voor een bedrijf...

Misschien kunnen ze je wel helpen..

7. topper12

topper12 Niet meer actief

Wat een supermooie jurk! Hij zal je ongetwijfeld prachtig staan! Enne... Wees trots op je buik! Ik had bijna geen buik waardoor je amper zag dat ik zwanger was, dus ik vind het sowieso prachtig als een vrouw een "echte" buik heeft :)

8. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Nu is het pak van mijn vriend ook twee maten te groot gemaakt! Het is wat... Straks lopen we allebei gewoon lekker in korte broek met T-shirt ;)

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :$ zelfde winkel? Jullie hebben wel pech zeg!
    Hoop dat het snel nog goedkomt :)

10. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Nee, niet dezelfde winkel. Mijn vriend is speciaal in Belgie een pak wezen bestellen. Levertijd is 8 weken i.v.m. de levertijd van de stof; we trouwen over 4 weken.... Dus hopelijk lukt het met een spoedbestelling. We hebben tot nu toe geen goede ervaringen met de Belgische bureaucratie, dus we zullen moeten zien of het pak er op tijd is. :(

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Meen je niet! Het is al zo stressen voor een bruiloft..

12. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Hoi,

vanmorgen weer in de bruidsmodezaak geweest, en ik ben ditmaal geholpen door de eigenaresse, die de jurk ook gaat vermaken.

Alleen al de betere service, gaf me een beter gevoel. Van de zijkant ben ik nog steeds vrij groot, maar alles moet nog bijgesteld worden. En ja, wit kleedt nou niet bepaald af! Maar de baleinen gaan er nog uit, de cupmaat wordt nog kleiner, enz. zodat hij straks slanker valt.

Van de voorkant vindt ik de jurk wel echt prachtig. Het is toch wel echt DE jurk. Op de foto zie je wat ik bedoel met wat ik niet mooi vind van de zijkant gezien. Maar ja dat moet dus nog flink bijgesteld worden. Wel zijn sommige plekken al wat afgespeld. (De foto haal ik wel weer weg binnenkort.)

En goed nieuws: het pak van mijn vriend komt als het goed is NET op tijd af!!!

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik vind het er prachtig uit zien hoor en heb er dan ook het volste vertrouwen in dat met die paar extra aanpassingen het ook in jouw ogen een prachtige jurk (van de zijkant ;)) wordt!!!

Alvast een top bruiloft!!!

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wat een prachtige jurk!!!
    Ik snap wat je bedoeld en met een beetje vermaken komt dat goed hoor. Maar je ziet er zo al heel mooi in uit. En echt niet dik ofzo. Ja een mooie zwangere buik en verder mooi slank!

15. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Uiteraard gaat het er om wat jij vindt, en hoe jij je voelt in de jurk. Maar IK vind je er PRACHTIG uit zien!!!!

16. rums

rums Niet meer actief

Hele mooie jurk!!! Met die aanpassingen wordt het nog mooier het komt vast goed!

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, ik vind m nu al prachtig! Echt waar!!! Als ie nog wat meer wordt vermaakt ben je ongetwijfeld stunning in je jurk.

Fijn dat je weer vertrouwen erin hebt.

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik vind je een prachtige bruid! Ik hoop dat je dat zelf ook ziet en gelukkig kunt zijn met je trouwjurk! Geniet van je dag!

PS. Ik heb een jurk uit dezelfde collectie!

19. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wat staat ie je prachtig!!! Wauw... Ik vind t juist mooi!

Op naar een hele mooie dag!!!

X

20. Verox

Verox Niet meer actief

Wat fijn dat je zo hartelijk ontvangen en goed geholpen bent!
    Ik ben gewoon jaloers op je. Ik wil ook zwanger trouwen! Helaas moeten wij door omstandigheden wachten tot na de zwangerschap.
    Ik vind je er prachtig uitzien in de jurk! Kan met een paar aanpassingen alleen maar beter worden!

Deel Deze Pagina