hoi, ik open deze topic voor mensen die mooie geboorte kaartjes willen laten maken. Ik laat namelijk mijn geboorte kaartjes maken door mijn eigen vader. mijn vader is sinds kort een eigen drukkerij begonnen aan huis. Hij is in alle markten thuis, mijn vader doet die werk al heel wat jaren. Zelf laat ik het mijn vader doen, omdat het mijn vader is, maar ook omdat ik al die jaren gezien heb wat hij allemaal in huis heeft, en verbaast me iedere keer weer. Hij heeft een geruime keuze uit geboorte kaartjes, en de ene nog mooier dan de ander, zelf heb ik nog niet echt een keuze kunnen maken omdat ik allemaal even mooi vind, maar natuurlijk heb ik al wel een voorkeur. mijn vader heeft dit al vanaf zijn jeugd gedaan voor een baas, en is sinds kort echt voor zich zelf begonnen, en heeft zo zijn eigen drukkerij aan huis. hij is nog bezig met het maken van zijn eigen website, wel kan ik jullie door verwijzen naar de website van mijn moeders bedrijf, en zo kun je bij interesse zelf contact opnemen met mijn vader, die is wat meer in thuis als ik hihi.... mijn vader is echt een perfectionist, en werkt alles af tot in de kleine puntjes. het e-mail adres is www.liaschoonmaak.nl. mijn moeder heeft een eigen schoonmaakbedrijf maar uiteraard kunt je via mijn moeder informatie vragen bij mijn vader B&L foliedruk. zodra als de website af is zal ik dat laten weten!!
heey wat leuk zeg mijn vader werkt in de vissen8) heel wat anders ken je nie echt veel mee dan als je zwanger bent haha ik ben zelf van plan, om de kaartjes zelf te maken. ik knip 3d kaartjes nu voor kerst, en als ik wat verder in mijn zwangerschap zit knip ik zelf mijn geboortekaartjes, maar ik zal zeker even een kijkje nemen op de website!!
misschien kun je alvast wat foto's in je album plaatsen van de kaartjes die je vader maakt? kunnen we alvast even kijken
hoi babebabe, ik zal vandaag wel eens kijken of ik tijd heb, en zal wel eens wat foto's gaan maken, zal ik ook het kaartje laten zien waar ik op gevallen ben hihi....
Als mijn vader niet zelf al zijn leven een repro bedrijf had (geen drukkerij trouwens), dan zou ik me melden Leuk voor jullie, tis toch echt superintiem om het in de familie te kunnen maken he! Maar sorry, ik ben helemaal geen nuttige toevoeging voor je topic! Hoop dat je vader heelveel kaartjes kan gaan maken!!!
natuurlijk zijn er nog veel, zal zo snel mogenlijk nog een aantal op zetten, als je misschien een bepaalde kaart in je hoofd hebt, leg dan uit hoe dat ie er uit ziet en zal aan mijn vader vragen of hij suggesties heeft. o ja alle kaarten zijn uiteraard voor in blauw en roze.