wanneer positiekleding gaan kopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guusje27, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb nu echt al een bolle,opgezette buik. Mijn broeken zitten al echt niet lekker meer nu! Ik draag al wat wijdere broeken maar daar word ik echt een beetje moedeloos van, wil gewoon weer een sexy spijkerbroek/rokje aan! Ook gaat aan het eind van de dag een broeksknoop open, niet echt charmant als je ergens bent....

Wanneer zijn jullie begonnen met het kopen van positiekleding?

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    positiebroeken al met 9 wk gekocht, want kon ook amper meer een broek aan haha
    de rest van de kleding pas later gekocht, toen ik echt een zichtbaar buikje kreeg

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ook zwanger van je 1e kindje?

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik heb positiebroeken gekocht rond de 11/12e week. Mijn strakke skinny broeken kreeg ik rond die tijd echt niet meer dicht, ze zaten ook gewoon helemaal niets lekker meer! Shirts ed. heb ik later gekocht, rond +- 20e week toen ik echt een buikje begon te krijgen. Mijn eigen shirts begonnen te kort te worden en zo'n streepje blote buik vind ik ook geen gezicht :)

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi ik kon bij 8 wk, mijn broeken al niet meer dicht krijgen en ben toen wel al broeken gaan kopen. Gelukkig kreeg ik snel kleding van mijn schoonzus en een vriendin, en ben gaan kopen toen het nodig was. Gewoon je gevoel vlogen en doen waar jij je het lekkerst bij voelt. Ik vind persoonlijk de broeken met band erg lekker en stevig zitten, en vond het echt een verademing om die aan te hebben. Succes he, liefs vita

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0

Thanks! en jij ook he!

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Gewoon lekker nu al doen joh. Zit veel fijner.

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Positie spijkerbroeken met 18wk gekocht. Ik heb niet echt speciale positie bovenkleding gekocht, want ik vind die dingen lelijk. Die spijkerbroeken heb ik overigens tot 32wk aangehad, want die begonnen echt niet meer lekker te zitten. Nu draag ik dus leggings met iets langs erover. Trouwens geen positieleggings, maar gewone alleen 2 maten groter dan voor de zwangerschap hihi. T bevalt heel goed vooral met het warme weer.

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik droeg vanaf 10w en 3 dagen zwangerschapskleding. Eerder had ook wel gekund, maar ik wilde de 2e echo afwachten en die was met precies 10 weken. Paar dagen erna dus gaan shoppen.

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik ben ze gaan dragen vanaf een week of 20...

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, dat heb ik dus ook, ik heb dinsdag de echo, ben dan 10 weken en 2 dagen...!

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb van de week een positie broek gekocht.

Niet dat ik hem al aan hoef hoor. Mijn gewone spijkerbroeken zijn allee maar ruimer gaan zitten de afgelopen weken. (totaal geen eetlust). Maar ik wilde er alvast 1 in huis hebben.

Zal je net weer zien als je wat nodig hebt, je nergens een goed model of de juiste maat kan vinden;) Dus nu een lekkere mee genomen op de groei

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bij mijn 1e kocht ik pas positiekleding bij 7 maanden... van te voren had ik nog geen buikje nix

nu draag ik al positiekleding vanaf week 6 van zwangerschap baby 3... buik bleef zo opgezet na bevalling dus positie was enige dat lekker zat.. en kon dus meteen lekker doordragen de volgende zwangerschap in.
    maar ooooo, wat verlang ik weer naar mijn eigen kleren :)

14. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier een paar dagen geleden m'n eerste positiebroek gekocht. Had wel met 13/14 weken een paar buikbanden besteld, gezien m'n shirts wel wat te kort worden, maar nog niet vaak gedragen.

M'n gewone broeken passen ook nog zonder problemen, maar die gaan echt onder m'n buik zitten, wat niet altijd even comfy is.

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

draag vanaf week 12 een zwangerschapsbroek heb nu ook maar een paar shirts gekocht.. me ouwe werden naveltruitjes..

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Een paar weken geleden zat mijn kleding ook helemaal niet lekker meer en wilde ik positiekleding gaan kopen. Maar door een verhuizing heb ik dat uitgesteld. En nu...nu zitten m'n normale broeken weer gewoon goed. Ik wacht dus nog even.
    Ik ga wel alvast wat leuke (gewone) jurkjes kopen.

17. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    toen ik 12 weken zwanger was heb ik 2 positiebroeken gekocht. ik doe huishoudelijk werk dus moet ook veel bukken dus die broeken knelde heel erg. met 16 weken de eerste paar shirtjes. en vn de week (20 weken) heb ik nog wat kleding gekocht want me eigen kleding pas ik al een hele tijd niet meer.

groetjes

18. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    toen mn broeken gingen knellen. Ik was al wat aangekomen, maar met de zwangerschap op 8 wkn zat t extra vervelend door gasophoping. leggings zitten lekker, en 1 zwangerschapsspijkerbroek aangeschaft. w8 nu op broeken van mn schoonus, die net zwanger is geweest....

19. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn eigen spijkerbroeken zaten met 7 weken al niet lekker meer dus die droeg ik niet meer. Ik draag veel leggings, die zitten erg lekker en heb 3 weken geleden een zwangerschapsspijkerbroek gekocht want die mis je toch wel. Voor de rest lekker veel jurkjes voor de zomer en die kunnen straks ook voor de winter met een shirt,legging en laarzen.

Deel Deze Pagina