MysteriousG we lopen bijna gelijk ik wacht ook op mn ei. Gebruik geen ovu testen maar dacht het aan slijm te kunnen herkennen. Niks!!! Helemaal geen afscheiding, kan dit ook? Ik wil mijn ei haha Succes allemaal!
Oeps.... had gewoon de hele 2e pagina overgeslagen dacht dat alle berichten vandaag geplaatst waren. Haha, domme ik
Haha kan gebeuren van dat afscheiding kan het zeker hoor. Ik heb ook altijd heel weinig afscheiding. Paar dagen voor mn positieve ovutest heel klein beetje rekbaar slijm gehad endat was t succs met wachten meid
Haha ja oeps! Ja vorige maand had ik echt het cervixslijm waar iedereen t over heeft. Nu gewoon niks geen afscheiding, denk dat het dan nog wel even duurt tot mijn ei? Maar wel steekjes. Kun je ook een eisprong hebben zonder slijm? Jij je ei al gehad?
Nouu ik heb ook weinig tot geen afscheiding, maar wel een positieve ovutest gisteren en krampen in onderbuik/rug, pijn in bovenbenen en extreem gevoelige borsten vandaag. Dus heb vandaag mn ei of gehad en/of staat hij op springen.. heb iig nix gevoeld, maar voel t meestal ook niet
Ik HAAT ook het wachten maar van mij is het nog een heel ander soort wachten. Ik stop wegens omstandigheden pas met de pil binnen 5-6 maanden en tel reeds af sinds begin 2013. Dat zijn pas lange maanden Al bijna maandelijks gedacht dat ik zw-symptomen had terwijl ik nog gewoon stipt aan de pil ben. Hoe erg kan je zijn!! Succes aan alle dames! Dat het wachten maar snel voorbij vliegt en iedereen een mooie posi test in handen heeft. P.S. mijn banner klopt niet helemaal. Die heb ik doen aftellen naar een datum maar ik weet nog niet precies wanneer mijn strip ten einde zal zijn. Zal normaal nog een 5,5 maand zijn ongeveer Maar voor de zekerheid de teller wat later gezet zodat ik dan nog ontgoocheld ben als het een weekje langer duurt dan eerst gedacht
Mysterious spannend! Ik denk dat ik toch ook maar eens ovu testen ga kopen, maar ben zo bang dat ik dan nog geobsedeerder word en we zitten pas in ronde 2 hahaha wanneer is je nod? Fee ik snap je heel goed! Dat had ik ook altijd haha. En op die manier duren de dagen inderdaad ook erg lang. Wil je vriend nog niet?
Jawel hoor maar wij trouwen volgend jaar in het voorjaar en ik neem de pil tegen acne in het gezicht. Wil niet met een gezicht vol puisten staan op de grote dag (of bolle buik). dus er zit niks anders op dan nog eventjes afwachten
Valt ook wat voor te zeggen! wat leuk dat jullie gaan trouwen! En dan na de bruiloft voor een kindje gaan. Sprookje toch?